Hitam schreef: Ons kipje Micje moet dan wel weer even aan de leg zijn.......Dat zal dan niet snel gebeuren, of je moet een binnenhok met verlichting maken

ps, ik wil ook wel mijn boterkoek weer eens maken

Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Ons kipje Micje moet dan wel weer even aan de leg zijn.......Dat zal dan niet snel gebeuren, of je moet een binnenhok met verlichting maken
Sofie schreef: Wat kan je allemaal doen om te steunen?Awel, een Belgische divisie oprichten...
Kruimel schreef: Aha ... een spion in het vijandelijk kampO neeee joh, zo moet je dat niet zien.![]()
![]()
Anneke V schreef: Awel, een Belgische divisie oprichten...We kunnen al informatie uitdelen in't Gulden Pootje...![]()
![]()
![]()
Anneke V schreef: We kunnen al informatie uitdelen in't Gulden Pootje...Hahah ok...dan doe ik mee....![]()
Malamute schreef: Het gulden pootje ?? Een hondenclub of zo, dan zit ik aan de verkeerde kant van Belgie.....Nee, een dierenwinkel!
Nicole
Anneke V schreef: Awel, een Belgische divisie oprichten...Waar wachten we op ???![]()
![]()
![]()
Lieve 14 schreef: Waar wachten we op ???Als er een plan is of samenvatting met alle dingen die moeten gebeuren, nodig ik jullie allemaal bij ons thuis uit voor een eerste officiële vergadering!Niet dat ik wéét hoe het moet hoor gewoon even mijn enthousiasme tonen...maar samen kom je ergens hé