Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
Hitam schreef: Ons kipje Micje moet dan wel weer even aan de leg zijn.......
Dat zal dan niet snel gebeuren, of je moet een binnenhok met verlichting maken ;)

ps, ik wil ook wel mijn boterkoek weer eens maken :D
Door Lieve 14
Anneke V schreef: Awel, een Belgische divisie oprichten... ;) ::) ;D
Waar wachten we op ??? ;D Niet dat ik wéét hoe het moet hoor gewoon even mijn enthousiasme tonen...maar samen kom je ergens hé
Door Jantien
ik heb me ook aangemeld.

helemaal na de zoveelste ervaring bij de slager..."voer je dat hart rauw??? :o daar krijgen ze parasieten en wormen van hoor :o"

en tja laat maar dacht ik toen maar eigenlijk zou ik wel een folder en meer info willen hebben zodat je mensen kan overtuigen.

Groetjes jantien
Door Anneke V
Lieve 14 schreef: Waar wachten we op ??? ;D Niet dat ik wéét hoe het moet hoor gewoon even mijn enthousiasme tonen...maar samen kom je ergens hé
Als er een plan is of samenvatting met alle dingen die moeten gebeuren, nodig ik jullie allemaal bij ons thuis uit voor een eerste officiële vergadering!
Geen joke! ;)
Door Anneke V
Ik ben alvast begonnen met brainstormen:

Wat willen we:
- Het bevorderen van wetenschappelijk onderzoek naar rauwe voeding
Dit is een harde dobber denk ik….Misschien geïnteresseerden vinden die de studie dierenarts of dergelijke doen. Contacteren &informeren van bestaande dierenvoedingslaboratoria??

- Meer bekendheid over zelf samenstellen bij dierenartsen, dierenspeciaalzaken en het publiek
Makkellijker, dierenartsen overspoelen met info over Barf ;-), uitleg gaan geven(moeten we we iemand hebben die op alle vragen & negatieve opmerkingen kan antwoorden…of iemand die ons hierin kan opleiden….), dierenspeciaalzaken bezoeken & informatie uitdelen. Informatie brochures & posters maken & in dierenspeciaalzaken ophangen.
Avonden organiseren ( aankondigen met flyers) waar we info & uitleg geven over barf & kvv.

- Een vraagbaak voor mensen die willen beginnen

Dacht dat Barfplaats dat toch al was????

- Wat we nog meer belangrijk vinden, kunnen we samen invullen

Hoe zit het met de onkosten die gemaakt worden voor affiches, flyers, infobrochures...Hoe ga je daar sponsers voor aantrekken??? Aan kvv merken vragen??? De lokale beenhouwer als sponser vragen ;D ;D...Of sponsering door dierenspeciaalzaken..(alhoewel zij hier niet veel aan hebben he..) :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door