Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Charlie Angel
Hè, wat vreselijk balen en schrikken zeg.
Ik hoop dat Brutus zich gauw weer wat beter voelt en dat het meevalt.
Geef hem maar een voorzichtige knuffel en veel sterkte!
Door Ster
Jemig, wat een schrik!
Ik weet zelf niet beter dan dat in geval van een hernia, die te zien is met contrastvloeistof. Ik heb zelf een hernia gehad op mijn 16e en rontgenfoto's waren niet eens aan de orde.
Sterkte!!
Door Lizzy
Ster schreef: Jemig, wat een schrik!
Ik weet zelf niet beter dan dat in geval van een hernia, die te zien is met contrastvloeistof. Ik heb zelf een hernia gehad op mijn 16e en rontgenfoto's waren niet eens aan de orde.
Sterkte!!
Klopt. Zoals ik al schreef op pagina 1:

Hij heeft 0 spondylose bruggen (goed teken!), de Cauda Equina zit werkelijk helemaal achter op zijn rug, zowat op zijn staart (en daar zit de pijn helemaal niet), niks te zien, maar (dat wisten we al): dat zegt niet alles. Niet alle hernia's zijn op foto te zien (hoewel de tussenwervelschijven en ruimtes er wel erg mooi uitzagen). Ook zijn heupen zijn schitterend. Opvallend mooi (hoewel dit geen officiele HD foto's zijn natuurlijk).

"Gelukkig" heeft hij alleen pijn en verder geen uitvalverschijnselen en goede reflexen. Maar we zijn dus niet 'out of the woods' en dat weten we.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 23 sep 2005, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
202Spots schreef: He wat rot nou!! Hoop dat 't vlug beter zal gaan.
:-* :-* :-* :-* on all spots...
And he has lots of spots ;D!!

Voorlopig is hij redelijk knock out gegaan van de pijnstillers. Als hij op staat, dan piept hij nog wel behoorlijk, maar hij gilt niet meer zoals vanmorgen. Poor guy....

Linga snapt er niks van.... Zo schattig, iedere keer als hij gilt of piept komt ze zijn bek likken....
Door Ster
Lizzy schreef: Klopt. Zoals ik al schreef op pagina 1:
dat zegt niet alles. Niet alle hernia's zijn op foto te zien
Ja, ik zie het, maar ik dacht dat hernia's alleen met contrastvloeistof konden worden aangetoond, maar dat zal ik dan wel mis hebben :-[
Door Thunder
Arme rakker. En je voelt je zo k.. als je niet weet wat er aan de hand is. Hopelijk komt het snel weer goed zonder complicaties.
Veel beterschap.
Door Cherry
er is niks zo erg dan het geluid van een hond die pijn heeft :'( ik hoop dat ie er weer snel bovenop is en dat je de oorzaak ook zal vinden, wat zullen jullie geschrokken zijn
Door Lizzy
Ster schreef: Ja, ik zie het, maar ik dacht dat hernia's alleen met contrastvloeistof konden worden aangetoond, maar dat zal ik dan wel mis hebben :-[
Geen idee. Van deze site krijg ik http://www.uwdierenkliniek.nl/home.html krijg ik de indruk dat het soms wel op rontgenfoto's te zien is en soms niet.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 23 sep 2005, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door