Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Ja hoor, mag ook op open wonden. Hoewel ik denk dat Yari's wond niet echt open is, als het goed is.Nou ja, open, in die zin, er zijn aan beide kanten 2 flinke sneetjes gemaakt en we zijn zelfs zo diep door het bultje heen gesneden dat we er aan de andere kant weer uitkwamen, snap je?
Lizzy schreef: Ziet er mooi uit! Meis, ik zou echt ophouden met je kl*te te voelen. Je hebt gedaan wat je moest doen en je hebt het beste gedaan voor haar. Klaar. Punt. Jammer van de AB, maar soms heb je geen andere keus! Ik zou lekker Protexin en Echinacea geven. Protexin langer geven als de AB kuur! (tot wel drie a vier weken erna). En na de AB kuur kun je ook Cat's Claw geven. Verder zou ik me niet druk maken dat er nog iets in de poot zit. Ik denk namelijk van niet. Want dan hadden jullie het wel gevonden. Joh, er zijn 100 dingen waar ze in heeft kunnen staan en deze wond/abces hebben kunnen veroorzaken! Glas, spijkers, blikjes (lipjes ervan), etc. etc.!Dank je Lizzy, voor je oppeppende woorden.
Yari schreef: Die berkenteerolie, wat doet die precies?Het maakt de wond schoon , verzacht de pijn en het helen gaat sneller, is mijn ervaring.![]()
Yari schreef: De zee heeft het wondje zeker goed gedaan!!Wat een tegenvaller dat ze nog steeds kreupel is. Ik hoop dat het meevalt. Hou ons op de hoogte.
Het wondje op de bovenkant zit nu ook praktisch helemaal dicht.
Maar ik ben er nu dus achter dat ze niet alleen mank was van dat bultje...
Gisteren heb ik haar maar zo'n 10-15 minuutjes laten zwemmen en 's avonds stond ze toch weer kreupel op...
Meteen even goed na laten kijken door m'n bazin en blijkt toch d'r elleboog te zijn...
Ik ga volgende week gewoon meteen even langs Crama (heb voor dinsdag een afspraak gemaakt), dan weet ik tenminste precies wat er aan de hand is en dat het hopelijk niet haar ED is die opspeelt...
Kan ik me haast niet voorstellen aangezien ze er verder nooit last van heeft, nooit stijf of stram ofzo, terwijl ze toch flink beweging krijgt normaal gesproken....
Maar goed, blijft dus nog voorlopig rust houden...![]()