Moderator: Lizzy
geer schreef: Dank je! Westland had ik inderdaad al gevonden, Leeuwarden is een pietepietje verderDat is bij de faculteit diergeneeskunde.en de Uithof, is dat Utrecht?
Helen schreef: Dat is bij de faculteit diergeneeskunde.Ah, da's dus het dichtstbij...maar is er nog een beter dan de ander, of zijn de ervaringen met alledrie wel ongeveer gelijk?
geer schreef: Ah, da's dus het dichtstbij...maar is er nog een beter dan de ander, of zijn de ervaringen met alledrie wel ongeveer gelijk?Geen flauw idee...Bij de faculteit ben ik altijd bang dat er co's aan gaan frunniken en ik ben zelf errug pietig met mijn honden. Daar mogen alleen de artsten aan zitten en het liefst zo weinig mogelijk ook
Helen schreef: Geen flauw idee...Bij de faculteit ben ik altijd bang dat er co's aan gaan frunniken en ik ben zelf errug pietig met mijn honden. Daar mogen alleen de artsten aan zitten en het liefst zo weinig mogelijk ookHihi, ik moet eerlijk zeggen dat ik daar zelf ook al over nadacht (ook pietlutKuma gaat er ook heen voor een CT en dan verliezen we haar geen seconde uit het oog....
Helen schreef: Maar ach, wat kunnen ze nou verkeerd doen bij een dergelijke operatie Geer? Ze kunne hooguit Soofs linkerlong eruit halen ipv d'r lever oid toch? Zou je dat erg vinden?Haha, stel jij me even gerust!
![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Van horen zeggen is de ingreep echt 100 keer minder zwaar als de 'normale' ingreep.Naar mijn idee valt dat wel mee; het hangt voor het grootste gedeelte af van het narcosemiddel wat gebruikt wordt èn de kundigheid van de arts.
Yari schreef: Naar mijn idee valt dat wel mee; het hangt voor het grootste gedeelte af van het narcosemiddel wat gebruikt wordt èn de kundigheid van de arts.denk dat t dus wel HEEL VEEL scheelt, aangezien de hond geen buikwond er aan over houdt, maar 2 of 3 hechtingen en thats it....
Maar Geer, alvast sterkte hoor maandag, komt vast goed!![]()