Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door pup
[quote="202Spots"]

Je kan net zo vaak afwisselen als je wil, maar ik geef hier ook wel 2 keer in de week kip ('n kippen rug of kippenbout of vleugels), en 2 keer in de week Lamn( lamribbetjes of nek) dan eend of vis en misschien vark nek en dan begin ik weer opniew, ligt er net aan wat ik in de vriezer hebt.

[/quote]

???? Lees ik dit nu goed.....VARK NEK. Is dat varkensnek. Ik dacht dat varken niet gegeven mocht worden. Of begrijp ik iets niet goed?
Door Lizzy
[quote="pup"]
???? Lees ik dit nu goed.....VARK NEK. Is dat varkensnek. Ik dacht dat varken niet gegeven mocht worden. Of begrijp ik iets niet goed?
[/quote]

Geen idee wat een vark nek is! Maar ik weet wel dat er in veel delen van de wereld gewoon varkensvlees gegeven kan worden omdat er niet en nooit Aujeszky heerst/heeft geheerst. Grote delen van de States zijn ook 100% Aujeszky-vrij. Misschien dat we dat van Europa ook ooit kunnen zeggen!
Door pup
[quote="Lizzy"]
Geen idee wat een vark nek is! Maar ik weet wel dat er in veel delen van de wereld gewoon varkensvlees gegeven kan worden omdat er niet en nooit Aujeszky heerst/heeft geheerst. Grote delen van de States zijn ook 100% Aujeszky-vrij. Misschien dat we dat van Europa ook ooit kunnen zeggen!
[/quote]
Kunnen we ze ook een keertje een speklappie te eten geven ;D
Door 202spots
[quote="pup"]
[/quote]
Yup...nek van varken is vark nerk ;D
Hier heb ik dus geen Aujeszky en geef af en toe met 'n gerust hart 'n varkens nek.
Als ik in Holland woonde dan zou ik dat dus NIET doen .
En geen speklappie geven hoor, daar zit TEveel vet aan en heeft geen bot!!! ;)
Door Nelly
Nou een lekker koteletje dan? ;) Maar voorlopig durf ik ook nog niet hoor. Neem liever het zekere voor het onzekere!
Door Peet
Hahaha, ik was er ook verbaasd over, op het amerikaanse enge heddurforum voeren ze ook vaak pork.... Ikke had zoiets van ???... :-\... :-X :-X

Gelukkig kon ik tijdig mijn mond dichtritsen en eerst even lezen...... :-[ ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door