Angelique schreef:
Je moet dan roosvicee stop hebben. Kan geen kwaad.
Sommige honden gaan ook van de PB aan de diarree, is die misschien onlangs verhoogd?
Met PB bedoel je de medicatie? Als je dat bedoelt, Max krijgt geen PB maar Epitard, en de laatste maanden is het niet verhoogd (ivm slechte lever) Oh, wacht..of bedoel je Probiotica? Daar ben ik nu even mee gestopt omdat het niet meer hielp en sinds afgelopen donderdag krijgt Max nu Carnibest gemengd met rijst. Zus raadde me dit aan omdat Max waarschijnlijk totaal geen darmflora meer heeft omdat hij al maanden aan de dunne is, en daarom leek het haar verstandig Max nu alleen nog maar vlees met veel pens en rijst te geven om de darmflora weer op te bouwen en tijdelijk even te stoppen met probiotica en zemelen omdat dat niet meer helpt. Op dit moment is de ontlasting nogsteeds dun, maar geen spuitpoep en gepruttel meer. Hopelijk worden z'n darmen nu eindelijk weer wat beter, hij is al zo dun, maar op deze manier, kan hij ook niks dikker worden. Op dit moment geeft ik hem drie keer per dag eten, en hij smult er echt van, hij duikt al in z'n bak voordat ik hem normaal neer kan zetten, geweldig voor een moeilijke eter!! Normaal is hij echt een probleem eter, van Lizzy had ik recepten gekregen om zelf voor hem te koken, maar na een paar week wou meneer het niet meer hebben, hij stond niet eens meer op voor het eten. Dus teneinde raad maar weer Bonzo

gaan geven, hij moest toch iéts eten, het is al zo'n scharminkeltje!! De vorige keer heb ik Smuldier en Duck geprobeerd, en daar kon Max niet tegen, daarom dat ik nu Carnibest maar probeer, m'n zus raadde me aan even door te zetten als de diarree erger werd, na verloop van tijd moeten z'n darmen wennen aan het vlees en zullen ze langzaam rustiger worden. Hoop nu echt heel erg dat dit helpt, wil dolgraag Carnibest blijven geven, trouwens, als dit niet helpt, zal ik echt even niet weten wat ik hem dan nog moet geven