Lizzy schreef:
Wat bedoel jij trouwens met "terugslag Femke"? Je bedoelt "het moet eerst erger worden om minder te worden"? Dorit had trouwens wel het vermoede dat er een hernia zat. Zelfs op exact dezelfde plek als waar de hernia nu zit. Er stonden ook een flink aantal wervels niet goed. Ze heeft trouwens ook aan allebei haar achterpoten knieschijven die eruit floepen.... Dat had Dorit gezien en vandaag zei Tannetje het ook.
Dit is inderdaad precies wat ik bedoel Lizzy, misschien uit zich het een beetje laat?
Ik ben vanmorgen door de buurvrouw ´onder handen genomen´(heb óók een hernia) zij heeft me reiki gegeven en voetreflexzonetherapie (beiden voor de eerste keer voor mij)
Nou ik heb me toch een pijn gehad vanavond, niet te beschrijven, heb bijna alleen maar op bed gelegen, nu ben ik er ff uit, het gaat wel maar heb veel pijnstillers gehad.
Zou dit hetzelfde kunnen zijn als wat met Whoofer gebeurt? Helemaal omdat je zegt dat Dorit al vermoedde dat er een hernia zat en met die wervelstand bezig is geweest.
Het enige verschil is dat er nu een tijd tussen behandeling en klacht zit

??? Misschien moet je het eens aan Dorit c.q. Tannetje voorleggen
En ja!!!!!!!! Wij gaan vanavond vroeg pitten! En lekker rusten dit weekend!
Geniet ervan met je beessies (gewoon gezellig met z´n allen in het grote bed

)