Moderator: Lizzy
ik had al niks gezegd, enne toen wassie een beetje boos!Hij keek de kleine vriezer in, waar alleen de ijsklontjes staan en toen:
Maarre, ik wil hem overhalen en betaal zelfs mee, dus moet ie niet zo zeuren!
Vraag gewoon of je het eens 1 maand mag proberen en als het niet gaat dan ...oeps ik durf het bijna niet te zeggen Brokidd, 1 maand laten proberen.:-Xken :-X dan kan hij zelf zien hoe het gaat en laat hem zelf eens het voer voor lara klaar maken wedden dat hij dan ziet dat het verse hap likk smul en weg is :P :P :P betrek hem er positief bij en ga nu eens geen strijd aan ik vind dat jullie een deal moeten sluiten want met ja en nee kom je er niet
suc 6 ellen
Beetje late lunch Geer komt zeker door de aangebrande lucht in huis.Gezelli, geef ff een belletje tegen die tijd, dan weet je of ik thuis ben, telefoonnummers staan beide op de site.
Maar Jolly je blijft wel lachen met die hond van jouw zeg.
Misschien kom ik over een dag of tien even een bakkie bij je doen we staan dan een weeken in Schagen op de camping.
HOIOIOIOOIIOIOIO ik heb drie sterren!!!!!!!Margreet,
Even proberen of het lukt
Margreet,
Bedoel je dit???
Gewoon op "reageer met citaat" klikken in het onderwerp waarop je wilt reageren. (staat aan de bovenkant van het bericht).
Niet vergeten om de cursor er onder te zetten bij het tikken anders komt het citaat er onder te staan.