Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
tieneke schreef: Denk dat Steph zijn eigen hond bedoelde ;)
Nee toch?
Hij vraagt of zegt eigenlijk dat je niet speciaal zwaar lichamelijk hoeft te trainen, voor een voldane hond.
Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat die reactie voort is gekomen uit het pakwerk verhaal van lady en qyan wat toch een belasting is, maar ik kan het mis hebben natuurlijk!
Door Eef+Stippels
tieneke schreef: Het gaat er gewoon om dat Rhonda vreselijk goed is en vele honden heeft geholpen en sommige ook gered heeft van de dood,ook Wandor kreeg even het etiket Wobbler opgeplakt terwijl dit gewoon niet zo was ;)
Wandor is nog steeds helemaal klachtenvrij en zijn baasjes dolgelukkig.
De behandeling bij Rhonda heeft wandor goed geholpen, hij heeft daarna niet meer in huis geplast. Hij is helaas niet klachtenvrij. langzaamaan kwamen de (pijn)klachten weer terug.

Ik wil waarschijnlijk een afspraak maken met de osteopaat van wendy, omdat hij gewoon meer in de richting zit en misschien bij ons thuis langs kan komen, zodat wandor niet zo gestresst raakt. 8 uur in de auto zitten voor een behandeling bij rhonda is erg lang.

Een osteopaat kan goed helpen, maar je moet ook realistisch zijn denk ik, als er echt serieus wat in het lichaam mis is, dan lost een osteopaat dat helaas ook niet op.
Door diana
qyan schreef: Nee toch?
Hij vraagt of zegt eigenlijk dat je niet speciaal zwaar lichamelijk hoeft te trainen, voor een voldane hond.
Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat die reactie voort is gekomen uit het pakwerk verhaal van lady en qyan wat toch een belasting is, maar ik kan het mis hebben natuurlijk!
ik ben er ook vanuit gegaan dat hij Lady bedoelde hoor ,
Door diana
Evelyn schreef: De behandeling bij Rhonda heeft wandor goed geholpen, hij heeft daarna niet meer in huis geplast. Hij is helaas niet klachtenvrij. langzaamaan kwamen de (pijn)klachten weer terug.

Ik wil waarschijnlijk een afspraak maken met de osteopaat van wendy, omdat hij gewoon meer in de richting zit en misschien bij ons thuis langs kan komen, zodat wandor niet zo gestresst raakt. 8 uur in de auto zitten voor een behandeling bij rhonda is erg lang.

Een osteopaat kan goed helpen, maar je moet ook realistisch zijn denk ik, als er echt serieus wat in het lichaam mis is, dan lost een osteopaat dat helaas ook niet op.
Ben het met je eens Evelyn
ik laar tzt eerst hele duidelijke foto,s maken wat het precies is nu heeft ze nergens last van nl.
pas dan kijk ik of een osteopaat er wat aan kan doen .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door