truus- schreef:
ten eerste zit ik niet elke avond hier en ten tweede vind ik dat er vaak erg onaardig gereaageerd wordt hier. Waarom doen jullie zo? Het naakt barfplaats niet leuker het lijkt wel of een paar mensen hier de dienst uitmaken en der rest zich aan moet passen of direct op de dames moet reageren erg jammer van zo een geweldige site.
Misschien heb ik wat gemist hier, maar BP is voor ALLE leden hoor Truus- en JIJ hoord daar OOK bij!

Als er iets is wat je anders opneemt dan als 't bedoeld word, dan kan je gerust vragen hoe of wat er precies bedoeld word toch?
Soms is het moeilijk om op te schrijven HOE iets bedoeld word want 't "kinkt" gewoon anders wanneer je in 't echt met geluid praat.
En ik bedoel dit niet onaardig Truus-, maar als ik 'n vraag hier op BP neerzet, en daar 'n antwoord op hoop te krijgen, dan ben ik juist MEER aan 't kijken of er antwoord is gekomen, en dan zou ik dus juist wel tijd maken om effe te kijken of iemand gereageerd had..en dus WEL elke dag kijken.
En ja ik ben mijzelf aan het orienteren maar niet hier via barfplaats.nl want nogmaal doe niet zo onaardig.
Kijk dat vind ik nou eerlijk gezegd OOK niet zo vriendelijk "klinken".
Ik kan me best voorstellen dat je gelijk 'n antwoord wil zoeken voor je hond, en dat je daar ook best wel over in zit...
maar jammer als je er echt over denkt dat BP leden onaardig zijn, want effe daarboven schrijf je dat dit 'n geweldige site is toch?
Ik zou juist alle archieven van BP doorspitten om te alles wat je maar wil te lezen!!!
Dus nou zelf ook niet kinderachtig gaan doen hoor Truus-. we zijn er om je te helpen, dus laat gewoon weten waarmee en hoe we dat kunnen doen.. goed?