Dus, naar de DA, foto gemaakt, hernia en spondylose geconstateerd en de verlamming is veroorzaakt door de hernia, dus, prednison erin.
Gisterenavond een email gestuurd naar Tannetje de Koning en gevraagd of zij nog iets voor onze Whoofer kon doen.
Vanmorgen stond er een mail dat we vanmiddag voor acpunctuur terecht konden. Dus, vanmiddag naar Almere gereden en daar voor het eerst Tannetje ontmoet! Dat vond ik wel erg leuk! Het was erg fijn, Whoofer was totaal niet bang voor Tannetje. Normaal rammelt ze van angst maar daar was nu geen sprake van.
Whoof heeft daar even door de praktijk gescharreld met haar struikelende pootjes. Tannetje was blij dat ze nog wel wat kon lopen en ze had wel ergere gevallen gezien (die nu weer kunnen lopen).
Tannetje heeft een aantal acupunctuur naalden ingebracht en deze moesten 10 minuten blijven zitten. Tannetje vond Whoofer een bikkel van een hond, want het zetten van naalden doet toch wel wat pijn en Whoofer gaf geen krimp. De behandeltafel staat voor het raam en Whoofer kon heerlijk naar buiten kijken om te zien wat voor spannende dingen er daar allemaal gebeurde. Dat vond Whoofer heel fijn en ze lag echt (als een kikker) met naalden in rug en pootjes naar buiten te kijken. Naar de vogeltjes die daar aan vetbolletjes hingen en naar hondjes die voorbij liepen.
De praktijk is overigens echt super gezellig en het ligt erg goed, vlak bij een heel mooi dierenasiel.
Maar goed, Whoofer moet waarschijnlijk volgende week weer terug voor een acupunctuur behandeling. Even afhankelijk hoe het gaat.
Volgende week donderdag moeten we ook naar Dorit (van www.kreupeldier.nl).
Die arme, arme Whoofer......

Ik heb trouwens bij Tannetje ook een pakje Bandit meegenomen om eens aan mijn honden te geven. Vind ik wel leuk, om eens te proberen. Kan ik even zien hoe het eruit ziet en hoe het ruikt.
Ik heb ook Carnibest meegenomen voor de kat, Snuf. Ik ga het toch maar weer eens proberen! Ik heb de Vleesmix en de Natuurmix (geloof ik) mee genomen en daar voor morgenochtend al een klein stukje afgezaagd. Ik ben heel benieuwd of het me gaat lukken Snuf op de Carnibest te zetten!
Groetjes, Lizzy