Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
Gelukkig ik lig nog net niet op 1 oor ............
Voor jullie allebei een BIIIIIGGGGGGAfbeelding
Door Lizzy
202Spots schreef: Ja hoor ze is weer THUIS!!!! ;D ;D
En die hittepetit doet net alsof ze allen maar effe 'n blokkie om is wezen wandelen!!! ::)
Ze was weer vreselijk aan 't lachen toen ze me zag, en heel erg blij dat ze mee naar huis mocht.
De DA denkt echt dat 't 'n eenmalig iets is geweest, en verwacht dat ze er helemaal overheen zal komen.
Ze had gisteravond 'n klein beetje gegeten, maar later was d'r bak wel leeg zei hij, en vanmorgen had ze zo'n honger dat ze zelfs 'n HELE can had gegeten zonder nadelige gevolgen...
dus ik hoef ook geen 4 of 5 keer per dag 'n heel klein beetje te voeren, misschien 'n paar dagen 3 x per dag en dan gewoon 2 x per dag....
Ik heb 12 blikken mee gekregen,dus die maak ik eerst maar op, en dan ga ik wel koken.

De DA zei wel dat hij is helemaal overtuigd dat rauw diet good is , maar in dit geval raad hij het (nog) niet aan om gelijk terug te gaan naar rauw en bottten.
Na verloop van tijd kan ik wel mager vetvrij vlees proberen, of misschien 'n gemaalde kip met bot maar zonder vel en vet, en als dat goed gaat..prima...maar als ze er weer van gaat spugen dan zou hij het gelijk helemaal nooit meer rauw geven.....
Maar voorlopig is het nog niet zo ver.
Ik ben allang blij dat me wijfie weer thuis is en dat 't allemaal goed is afgelopen.
Nogmaals bedankt voor alle steun en goeie wensen!
((((WUGS))) for all. :-* :-* :-*
Heeeeeerlijk dat ze weer thuis is Dory!!!! He, wat een pak van mijn hart! Ik zou zeker uitkijken met vette botten en in eerste instantie vooral groentes, magere zuivel, mager vlees met eierschaal geven (als je weer rauw gaat proberen). En Ian B heeft het over de hoeveelheid bot halveren dus ik geloof dat ik naar 10% kaal zou gaan, als ik in jouw schoenen stond. Maar goed, het beste kijk je het inderdaad allemaal even aan hoe het met Cis gaat en hoe dingen bij haar vallen. Ik heb trouwens nog een lijst met recepten voor gekookte maaltijden Dory. Dus als je die wilt hebben: ik stuur ze je op! (recepten zijn van Strombeck en Edalati).
Door sylvia
Je weet niet hoe blij ik ben dat het voor Cis zoveel beter is afgelopen ,geef haar een mega dikke knuffel van mij :-*
Door Truus
Ik was er niet dus lees het nu pas maar wat een goed nieuws Dory :D, Ik ben zo blij voor je en Cis :-*
Wat een opluchting en goed nieuws dat het waarschijnlijk eenmalig is geweest. Pjoew, dat was spannend !
Wat een trutje he, het vrouwtje helemaal overstuur en Cis doet net alsof er niets aan de hand is geweest ;D.
Cis....je laat ons niet meer zo schrikken he >:(.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door