Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
Moest om 10 uur komen en dacht dat ik d'r mee naar huis mocht nemen, maar ze zat nog aan de infuus die ze eerst op moest maken..
dus nou kan ik vanmiddag om 'n uur of 1 terug komen en dan mag ze WEL mee naar huis!! (is nu 11 uur)
Ze had gisteren de water en de voer goed gegeten en niet gespuugd, en vanmorgen vroeg was 't ook goed gegaan, dus het ziet er gelukkig goed uit.
Ik mocht haar wel effe gedag zeggen in de ziekenboeg,maar dat vond ik vergeleken met gisteren nou wel weer 'n beetje zielig ...ik mocht de deurtje niet opendoen omdat ze de infuus in d'r pootje heeft, en dan staat ze daar met die lampekap om, en d'r koppie naar beneden zo zielig naar me te kijken....
dus ik maar me neus door de tralies gedaan en dan kon ze me effe likken, en ik heb tegen haar gezegd dat ik zooooo terug kom om d'r naar huis te nemen...
en toen maar vlug weg gegaan.
Ook effe met m'n "eigen" doc gepraat, en die zegt dat 't allemaal prima gaat, en dat ze er wel helemaal bovenop zal komen.
De eerste paar dagen wel de blikvoer geven, maar dat moet dan maar, daarna ga ik wel eerst koken en dan zien we wel verder.
Ik zal I.B effe opzoeken Lizzy, Thanks!
Ik had ook al 'n paar andere pancreas diets bij B-Naturals gevonden,
dus we hoeven niet te lang met die blik rommel to doen...hoop ik :-\
Maar nou wel ik wil d'r eerst weer THUIS hebben!!!
Maar nogmaals allemaal bedankt voor alles hoor!! :-* :-*
Door chamourel
sorry voor mijn late reactie, maar lees dit alles nu pas :-\
geweldig dat ze straks weer naar huis komt.
hopelijk gaat het vanaf dan alleen maar beter, dikke :-*
voor jullie allebei
Door Lizzy
Hee Dory, Cis zal nu weer thuis zijn he! Wat heerlijk! Hoe is het met haar? Veeeeel knuffels voor Cis :-*!
Door tieneke
Wat een goede afloop al met al ;)
Nu maar hopen dat ze snel weer helemaal beter is en weer lekker haar barf-happie mag! :D
Door Elise
Ow gelukkig dat Cis vandaag weer mee naar huis mocht :D Geef haar maar dikke knuffels van ons :-*
Door K@rin
Geweldig nieuws !!
Als wij dan straks allemaal op 1 oor liggen, ben jij heerlijk aan het knuffelen met haar, lekker thuis !!! :-* :-* :-*
Door Ine
Heerlijk, dat ze weer naar huis mag!! :-*
Laatst gewijzigd door Ine op vr 09 sep 2005, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
Ja hoor ze is weer THUIS!!!! ;D ;D
En die hittepetit doet net alsof ze allen maar effe 'n blokkie om is wezen wandelen!!! ::)
Ze was weer vreselijk aan 't lachen toen ze me zag, en heel erg blij dat ze mee naar huis mocht.
De DA denkt echt dat 't 'n eenmalig iets is geweest, en verwacht dat ze er helemaal overheen zal komen.
Ze had gisteravond 'n klein beetje gegeten, maar later was d'r bak wel leeg zei hij, en vanmorgen had ze zo'n honger dat ze zelfs 'n HELE can had gegeten zonder nadelige gevolgen...
dus ik hoef ook geen 4 of 5 keer per dag 'n heel klein beetje te voeren, misschien 'n paar dagen 3 x per dag en dan gewoon 2 x per dag....
Ik heb 12 blikken mee gekregen,dus die maak ik eerst maar op, en dan ga ik wel koken.

De DA zei wel dat hij is helemaal overtuigd dat rauw diet good is , maar in dit geval raad hij het (nog) niet aan om gelijk terug te gaan naar rauw en bottten.
Na verloop van tijd kan ik wel mager vetvrij vlees proberen, of misschien 'n gemaalde kip met bot maar zonder vel en vet, en als dat goed gaat..prima...maar als ze er weer van gaat spugen dan zou hij het gelijk helemaal nooit meer rauw geven.....
Maar voorlopig is het nog niet zo ver.
Ik ben allang blij dat me wijfie weer thuis is en dat 't allemaal goed is afgelopen.
Nogmaals bedankt voor alle steun en goeie wensen!
((((WUGS))) for all. :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door