Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ja, ze zitten inderdaad in de winkel. Hetgeen te verwachten is met deze temperaturen, zoveel beesten en een houten vloer. Dropje zit ook onder ondanks dat ik hem met frontline behandeld heb. Ga hem dus ook maar Advantage geven.

Vlooien, muizen, vliegen, motten, we verkopen dan wel geen dieren, maar er zijn er zat. :-\
Ik wilde een dierenwinkel, geen dierentuin.
[quote="Hitam"]
Ja, ze zitten inderdaad in de winkel. Hetgeen te verwachten is met deze temperaturen, zoveel beesten en een houten vloer. Dropje zit ook onder ondanks dat ik hem met frontline behandeld heb. Ga hem dus ook maar Advantage geven.

Vlooien, muizen, vliegen, motten, we verkopen dan wel geen dieren, maar er zijn er zat. :-\
Ik wilde een dierenwinkel, geen dierentuin.
[/quote]
Ze krijgen het er gratis en voor niks bij, waar krijg je dat nog van daag en dag ;D
Maar...hoe kom je ervan af :-\.
Tan, je vergeet de, zo af en toe opduikende, maden :-\

Oww ja vandaag even de winkel megagoed gestofzuigt en daarna ook de houtenvloer gesopt met een mengsel van Kennelreiniger en anti vlo/teek.

Btw Tan, had je je Dropje gister behandeld met frontline? Hij was vandaag de hele dag aan het slapen, was niet wakker te porren :o, pas tegen half 6 toen ik voor zijn neus een stukje vlees hield, werd hij wakker :-\
Laatst gewijzigd door Jolly op do 08 sep 2005, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
[quote="Jolly"]
Tan, je vergeet de, zo af en toe opduikende, maden :-\

[/quote]

Hihi, maak jij ff reclame! ::) ;D ;D ;D Vanavond dus maar de Advantage, of morgen, want ze heeft net mega door een ontbindende mol liggen rollen en stinkt als de brandweer. Dus morgen in bad en dan aan de Advantage ;)
Laatst gewijzigd door geer op do 08 sep 2005, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Lupa"]
ik zou echt voor 2 vlooien niet de frontline gaan gebruiken
[/quote]

Ik normaal ook niet, maar sinds ze zo aan het krabben zijn geslagen, denk ik dat we er toch meer hebben dan die 2 die ik bij ze vond.

Misschien dat daar zelfs wel Chasey zijn hotspot vandaan gekomen is, i.p.v het telkens waterzitten wat ik eerst dus dacht

oww ja enne ik heb de frontline nu al wel in huis, maar nog niet gedaan, heb nu 3 logee's en ze zijn emt zijn 5-en nogal fanatieke nekhappers ;)
Laatst gewijzigd door Jolly op do 08 sep 2005, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Hitam"]
Nee, ik wilde hem advantage geven maar die was op. Ik heb hem alleen maar gekamd. De frontline heeft hij een paar weken geleden gehad.
[/quote]

Dan moeten we hem morgen maar ff in de gaten houden, want ik dacht eerst zelfs dat hij niet eens binnen was, en toen ik hem vond dat ik heel ff dat hij was gaan hemelen :'(
[quote="geer"]
Hihi, maak jij ff reclame! ::) ;D ;D ;D Vanavond dus maar de Advantage, of morgen, want ze heeft net mega door een ontbindende mol liggen rollen en stinkt als de brandweer. Dus morgen in bad en dan aan de Advantage ;)
[/quote]

oeps ja sorry :-[, maare Tan begon zelf. :P
[quote="Jolly"]
Dan moeten we hem morgen maar ff in de gaten houden, want ik dacht eerst zelfs dat hij niet eens binnen was, en toen ik hem vond dat ik heel ff dat hij was gaan hemelen :'(
[/quote]
Was ie zo sloom? Ik vind hem de laatste tijd ook wat rustiger. Maar hemelen? Alsjeblieft nog effe niet.
Door geer
Hitam schreef: Was ie zo sloom? Ik vind hem de laatste tijd ook wat rustiger. Maar hemelen? Alsjeblieft nog effe niet.
Neee, Drop gaat nog lang niet hemelen. Drop heeft het gewoon warm, net als ik. En als bij mij het zweet al door de bilnaad loopt, hoe moet dat dan wel niet zijn als je een bontjas aan hebt?! ;)
Nee begrijp me goed, ik wil dat ook absoluut niet.

Maar echt zoals hij erbij lag, en ik heb al heel veel dode katten/dieren gezien in mijn leven, was het echt ff schrikken.

ja Tan, hij is echt de hele dag niet van die plek afgeweest, pas 's avonds tegen sluiten, toen heb ik hem eindelijk kunnen overreden om ff naar buiten te gaan een frisse neus te halen, maar meneer wilde heel snel al weer naar binnen.
Ben benieuwd ofgf hij zijn hapjes op heeft morgen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door