Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Erna schreef: Rapsody heeft moeite met poepen. De aandrang is er wel maar er komt niets. Behalve wat vocht en inmiddels wat bloed van het vele persen. Wat denken jullie? Eerst maar even een klisma halen en kijken of dat verlichting geeft?

Kun je ook klisma's bij de drogist halen?
Ja, klisma's kun je bij de drogist halen. Microlax. Ik zou zelf eerst een klisma proberen ja. Heeft ze een groot bot op gisteren?
Door Erna
Lizzy schreef: Ja, klisma's kun je bij de drogist halen. Microlax. Ik zou zelf eerst een klisma proberen ja. Heeft ze een groot bot op gisteren?
Nee niet echt. Ze hebben wel lamsribben gegeten maar zij had een paar kleintjes. En gisteravond hadden ze kippenvleugels.

Ik ga even het klisma halen en dan zien we wel verder. Ze is niet ziek en heeft normaal gegeten(kippenhartjes). Vanavond krijgen ze kopvlees dus ze zit sowieso een dagje zonder bot. Dat is wel prima in dit geval. Eerst die drol eruit.
Door Erna
Het eerste klisma is erin gegaan en leverde 3 hele ienieminie keuteltjes op met veel bloed en vocht. Er zit beweging in. We wachten vandaag maar even af. Over een paar uur krijgt ze nog een klisma.
Door Lizzy
Erna schreef: Het eerste klisma is erin gegaan en leverde 3 hele ienieminie keuteltjes op met veel bloed en vocht. Er zit beweging in. We wachten vandaag maar even af. Over een paar uur krijgt ze nog een klisma.
Bloed is vast van het persen (hoop ik)! Wel vreemd zeg, dat het ineens zo hard is, zonder dat ze veel bot heeft gegeten... Misschien een paar dagen geen bot geven? En anders inderdaad maar ff langs de DA als het niet beter gaat... ze is natuurlijk ook de jongste niet meer....
Door Erna
Lizzy schreef: Bloed is vast van het persen (hoop ik)! Wel vreemd zeg, dat het ineens zo hard is, zonder dat ze veel bot heeft gegeten... Misschien een paar dagen geen bot geven? En anders inderdaad maar ff langs de DA als het niet beter gaat... ze is natuurlijk ook de jongste niet meer....
Volgens mij kan het niet anders dan dat het bloed van het persen is. Het is mooi rood bloed, dus vers. Ik maak me nog geen zorgen hoor, als ze vanavond nog problemen heeft gaan we even naar de da.
Door Erna
Het is een epidemie denk ik.

Raps is van haar drol af, daarna kregen we 2 dagen slappe poep bij 3 van de honden en nu kan Jasper niet poepen. Die heeft vanmorgen ook een klisma gehad.

Het rare is...Jasper barft niet volledig mee maar krijgt 's ochtend's gewoon Bibi te eten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door