Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
ine schreef: Even uitleggen hoe het gaat.
"s Ochtends gaan de honden even lekker rennen en hun behoefte doen. 2 uur later begint Lisa met spugen. Ze krijgen al heel lang 1x per dag eten, nl. 's avonds tussen 17.00 en 20.00 uur.
Vanochtend dacht ik: Oh, misschien een TE lege maag, ik geef haar een half maaltje. Nog geen uur later kwam alles er weer uit. Veel gal, maar toch bruiner. Misschien gal met bloed?
vorig jaar ben je er ook niet achter gekomen wat het is geweest, toch?
Is het hetzelfde als vorig jaar?
Laatst gewijzigd door Femke op wo 31 aug 2005, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
O Jeetje Ine, het begint toch niet weer he :-\. Ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is.
Sterkte en een knuffel voor Lisa :-*.
Door Ine
Femke schreef: vorig jaar ben je er ook niet achter gekomen wat het is geweest, toch?
Is het hetzelfde als vorig jaar?
Nee, idd. Het vermoeden was een ontsteking in de maag.
Ik geef haar nu eerst even okugest en kijk het even aan. Heb nog geen contact met Carlo gehad. (er gebeurde hier teveel :-\)
Ze heeft net gegeten. Het overgeven is vooral 's ochtends, dus dit neemt ze wel op.
Door Sonja
Als het zo seizoensgebonden is en het komt altijd ca. 2 uur na het uitlaten, dan zou je toch bijna gaan denken dat ze tijdens het uitlaten iets eet dat dit veroorzaakt en dat alleen in deze tijd van het jaar groeit?
Door Ine
Sonja schreef: Als het zo seizoensgebonden is en het komt altijd ca. 2 uur na het uitlaten, dan zou je toch bijna gaan denken dat ze tijdens het uitlaten iets eet dat dit veroorzaakt en dat alleen in deze tijd van het jaar groeit?
Ik ga opletten!! Er staat op dat stuk eigenlijk alleen onkruid en een walnotenboom. Nooit iets gevonden in de kots, alleen weleens een sprietje gras.
Door Truus
ine schreef:
Ik geef haar nu eerst even okugest en kijk het even aan. Heb nog geen contact met Carlo gehad. (er gebeurde hier teveel :-\)

Is het toch geen stress wat overslaat op Lisa. Sterkte :-*
Door Ine
Truus schreef: Is het toch geen stress wat overslaat op Lisa. Sterkte :-*
Pffffff, ook hier zal ik rekening mee houden en haar extra aandacht en beweging geven. (je bedoelt nu op dit moment? :-\)
Laatst gewijzigd door Ine op do 01 sep 2005, 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Balen Ine, en inderdaad vorig jaar vroeg ik ook al of ze geen last van jouw stress kan hebben, Lisa is natuurlijk een hond waar je iets mee doet, en je bent de laatste tijd qua werk ook meer met Luuk bezig. het met stress in jouw leven is weet ik niet maar misschien werkt dat ook wel mee.
Door Ine
sylvia schreef: Balen Ine, en inderdaad vorig jaar vroeg ik ook al of ze geen last van jouw stress kan hebben, Lisa is natuurlijk een hond waar je iets mee doet, en je bent de laatste tijd qua werk ook meer met Luuk bezig. het met stress in jouw leven is weet ik niet maar misschien werkt dat ook wel mee.
Dat weet ik en toen geloofde ik er niet zo in.
Nu het weer gebeurt en ikzelf niet goed in m'n vel steek, zou dat toch een mogelijkheid kunnen zijn. Laten we hopen, dat het na eind volgende week dan beter gaat.
Door Ine
Zinnig?
Hij denkt mee en ook bij hem de reactie dat het wel typisch is!
Atopie, vermoedelijk iets in de tuin waar ze allergisch voor is. Maar wat? :-\
Ze moet 3x daags een kleine portie eten met zitac.
We kijken het even aan. :-\
Door Femke
ine schreef: Zinnig?
Hij denkt mee en ook bij hem de reactie dat het wel typisch is!
Atopie, vermoedelijk iets in de tuin waar ze allergisch voor is. Maar wat? :-\
Ze moet 3x daags een kleine portie eten met zitac.
We kijken het even aan. :-\
vooralsnog evne aan de lijn de tuin in? Dan kun je een beetje in de gaten houden wat ze uitvoert :-\

dikke :-* voor Lisa
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door