Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
Nee, helaas nog niet. Vandaag stond hij weer even wankel op z'n achterpoten! :-\
We wachten gewoon woensdag af en kijken dan verder.
Door Jolly
ik leef met je mee. :-\ meid dat dit nu precies moet gebeuren zo vlak voor de kerst enzo.

Ik hoop echt dat alles goed gaat komen met Jopie.
Door ine
Er zijn geen afwijkingen gevonden bij het neurologisch onderzoek! Toch zag Carlo ook, dat hij z'n rechterpoot ontziet!
Ik ga voorlopig eerst fietsen met hem! Heb hem nog steeds niet op de metacam gezet!
Eigenlijk is er niets te vinden, maar zien we toch iets!!
We wachten maar even af!
Bedankt allemaal voor het meeleven en denken! :-*
Door willy
Hoi Ine,

Je gaat nu met hem fietsen, maar is dat wel goed met het probleem wat hij eheft? Misschieneen domme vraag, maar je weet toch nog niet wat er loos is. gaje nog naar Dorit?
Leef met je mee,
Sterkte dus,
Willy
Door Nelly
Hoi Ien. In ieder geval geen ècht slecht nieuws voor die grote lieve lummel, maar ja, je weet nog steeds niet wat er nou echt aan 't handje is. Hoe is't met 't roken? Iedereen roept om je op barplaats, er is zelfs een threat speciaal voor jou en mij geopend, kujje toch nie wegblijveee ;D Sterkte met Jopie :D
Door Hitam
Ik zou eerst even rust houden tot het wat opknapt. Als Carlo niets kan vinden zijn het waarschijnlijk spieren of pezen die een klap gehad hebben en die moeten rust hebben.
Door ine
Joop mocht vandaag weer een keer mee wandelen! Voor het eerst sinds weken!
Helaas, hij loopt mank. Duidelijk zijn rechterachterpoot en het lijkt, dat ook zijn linkervoorpoot niet goed is! Ver moedelijk heeft dat met elkaar te maken!
Morgen ga ik eerst even naar Carlo (de da) Daarna bel ik Dorit voor een afspraak!
Door ine
Heb vanochtend Dorit gemaild.
Kreeg net een mailtje terug, dat ik een afspraak moest maken. Ik word tegen 5 uur gebeld door haar! :)
Door ine
Vrijdag 9-1 om 14.45 uur de afspraak!
Wat een mazzel! Ik had me al voorbereid op minimaal 6 weken, maar deze afspraak was afgezegd!
Door Lizzy
Ine schreef: Geen aanwijsbare reden gevonden bij een grondig onderzoek!! Wel is hij niet meer zo krachtig in de achterhand als vroeger! Wil ook niet langer dan een paar seconden op de achterpoten staan, hij gaat dan liever zitten! Prostaat ook normaal!
Voorlopig op de traumeel en rust, maar bij blijvende klachten, worden er foto's van de rug gemaakt, om spondylose e.d. uit te sluiten!
Ik geef de hoeveelheid druppels (3x 10 per dag), die aangeraden wordt voor mensen! Joop weegt bijna 45 kilo, maar een ieder die hem kent, weet, dat hij niets te dik is! Toch zal ik hem voor de zekerheid iets minder gaan voeren!
Hoi Ine, wat een ellende allemaal.... he getver.... Ik ben blij dat je snel terecht kunt.

Groetjes en sterkte, Lizzy en nou maar hopen dat het van tijdelijke aard is en niet ernstig is enzo!
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 05 jan 2004, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door