Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door crutz
iets wat me nu ineens op viel, dus ff een vraagje of iemand dat al eens meegemaakt had

afgelopen zomer waren wij in Finland en daar zaten loopse teven en een drachtige teef die bijna uitgerekend was, toen een van die teven op dr dekrijpe dag was heeft Ace 1 dag water gescheten,
t zelfde de dag van de geboorte van de pups,

heb daar toen niet veel aandacht aan besteed, tot Umi nu dus loops is en Ace zondag (weer maar 1 dag) water scheet, hij was verder niet ziek (de vorige keren ook niet) en na die dag hield t ook vanzelf weer op (gewoon normaal blijven voeren etc), zondag avond hadden we dus de eerste dekking (en maandag en dinsdag de 2de en 3de)
heb nu dus het idee dat dit zijn reactie is op dekrijpe teven, dit omdat een teef die gaat werpen ook vergelijkbare luchten verspreid,

maar zijn er mensen die hier wel eens van gehoord hebben of dit wel eens meegemaakt hebben, ik nl niet
Door Moos
Ik heb hier verder echt totaal geen verstand van hoor, maar zou het misschien iets met de spanning te maken kunnen hebben? Dat hij erg gespannen (van de hitsigheid) wordt van een teef op dekrijpe dagen?
ja,
ik heb het 2x meegemaakt bij Boy
de 1e keer was dat hij stapelverliefd was op een pup die ik te logeren had spuugde en was ernstig aan de race
ik ben naar de d.a gegaan , omdat ik bang was dat hij de pup zopu aansteken , maar het was puur opgewondenheid. :P
de 2e keer ook door loopse teefjes in de buurt
beide keren naar de d.a geweest
de 2e keer had hij nl ook een zeer vergrote prostaat en zijn geval was erg opgezet , maar dat slonk niet meer
kan er nu om laggen , maar ik schrok me rot
heb het verhaal hier toen ook neergezet , maar weet niet meer hoe de kop luidde;
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door