Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
We zijn weer bij de fysiotherapeut geweest. Eerst was Timo heel erg waakzaam...wat gaan ze nu weer met mij doen :-\

Afbeelding
O.K. dan geef ik me maar over.
Afbeelding
Uiteindelijk sliep hij ;D
Afbeelding
Door qyan
Lekker is dat he als je ze zo ziet veranderen tijdens een behandeling :) :D
Gister ook met Qyan bij de osteopaat, eerst een zwaar gevecht en uiteindelijk diep zuchtend in slaap vallen en niet meer weg willen.
Door Truus
qyan schreef: Lekker is dat he als je ze zo ziet veranderen tijdens een behandeling :) :D
Gister ook met Qyan bij de osteopaat, eerst een zwaar gevecht en uiteindelijk diep zuchtend in slaap vallen en niet meer weg willen.
;D Ja leuk is dat he. Vandaag kregen we huiswerk mee. Nu kunnen we zelf ook aan de slag, wel fijn is dat.
Door Truus
Lupa schreef: hahah tika lag ook onder zo een ding maar dan voor parden, het was een megnetischeveld parden deken.
het was geweldig te zien, je zag alleen de kop te voorschijn komen, en na halve uurtje of zoiets werd ze wakker met een hele vervromeld gezicht ;D
;D ;D ;D Ik zie het voor me. Timo was ook erg slaperig toen we weer naar huis gingen.
Zelf moeten we nu een warme/lauwe kruik erop doen en dan masseren. Ze heeft het voor gedaan.
We houden nu een verwen avondje ::) ;D
Door Doedels
Truus schreef: ;D ;D ;D Ik zie het voor me. Timo was ook erg slaperig toen we weer naar huis gingen.
Zelf moeten we nu een warme/lauwe kruik erop doen en dan masseren. Ze heeft het voor gedaan.
We houden nu een verwen avondje ::) ;D
Wat lekker dat je het nu ook zelf kunt bijhouden. Is Timo nog steeds blij en bewegelijk?
Door Truus
Doedels schreef: Wat lekker dat je het nu ook zelf kunt bijhouden. Is Timo nog steeds blij en bewegelijk?
Ja joh :D, het gaat super ! Achteraf bekeken heeft hij al veel langer last gehad . Nu denk je, hij was al heel lang minder aktief en blij. Maar dan geefje de schuld aan de ouderdom. Nu is het nog een zaak van niet teveel doen en afremmen. ;D
Heb je de foto's gezien op de vorige pagina?
Laatst gewijzigd door Truus op za 27 aug 2005, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
bernergek schreef: Wat fijn dat Timo nu zo goed vooruit gaat zeg. :D
Geweldig die foto's.
Bedankt :-*. Ik zal deze topic maar eens laten zakken vanaf nu ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door