Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ik geef je groot gelijk... Zo langzamerhand gaat het allemaal te lang duren met Ziggy..... Vervelend zeg, dat ze van het een in het andere probleem verzeilt raakt. Ze heeft wel mazzel trouwens, met jou als baasje!Af en toe ben ik bang dat ik niet zo'n goed baasje ben. Ik wil gewoon dat ze een keer beter wordt en het vervelende is dat ik ook nog zo'n rotdierenarts heb. Ik moet eigenlijk een nieuwe DA zoeken, maar ik weet geen goede.
Laura2004 schreef: Af en toe ben ik bang dat ik niet zo'n goed baasje ben. Ik wil gewoon dat ze een keer beter wordt en het vervelende is dat ik ook nog zo'n rotdierenarts heb. Ik moet eigenlijk een nieuwe DA zoeken, maar ik weet geen goede.Waarom zou je geen goed baasje zijn???? Ik zie alleen maar iemand die ongelofelijk onwijs waaaaanzinnig haar best doet voor Ziggy en ALLES probeert!
Het probleem met Ziggy is dat haar ontlasting eigenlijk altijd raar is geweest, behalve in het begin toen ze gewoon barfde. Ik word er gewoon moedeloos van.
Laura2004 schreef: Nee, maar het is echt wat Ziggy heeft wat je daar omschrijft.Tik bij de zoekfunctie hier op BP maar eens Giarda in, dan krijg je denk ik ook wel het verhaal van Danielle, een paar van haar pups/jonge honden hebben het ook gehad. Het heeft niets met de alvleesklier te maken hoor, het is een parasiet of bacterie (ben de preciese benaming even kwijt
Wat is dat voor besmetting?
Moos schreef: http://www.cdc.gov/ncidod/dpd/parasites ... iardia.htmIk had guardia ingetikt
Dit is wel in het Engels. Als je giardia intypt op google kom he een heel end hoor