Ik verdenk 1 van mijn katten er ook van. Laatst voerde ik voor het eerst een stukje kippenek aan de twee. Aapie (is bijna altijd binnen) vond het wel lekker ruiken, maar wist zich echt geen raad met een niet zacht of fijngestampt stukje voedsel en keek me een beetje ongelukkig aan. Komt Meissie binnen (is altijd buiten en komt alleen binnen als het echt rotweer is of om te (vr)eten), en duikt met een vanzelfsprekende dosis zelfvertrouwen op de nek om hem in no-time in stukken te knagen en in te slikken. Ik wilde haar net gaan aanmoedigen (zoals ik daarvoor bij Aapie had gedaan), toen ik het laatste stukkie haar strot in zag verdwijnen. K stond erbij en keek ernaar

, die meid heeft gewoon allang ongemerkt ervaring opgedaan, dat weet ik bijna zeker

Leuk toch, dat de katten zichzelf kunnen onderhouden! Er zijn wel wat geruchten over verstoring van de wildpopulatie door het jagen van huiskatten, maar ik ben zelf alleen maar trots op mijn meissie! Scheelt weer wat bioindustrie voer, zo kun je t ook bekijken.