Moderator: Lizzy
sanna180 schreef: hoi hoi ik ben sanna de eigenaaresse van zanuschka een fila brasileiro en nou is mijn vraag zanuschka is nu 5 mnd oud en ze plast in haar slaap al een tijdje maar alleen overdag en niet s nachts kan iemand mij helpen ik word er moedeloos van ps vandaag heeft ze het nog niet gedaan groetjes van sanna xxxHeeft het misschien met vermoeidheid te maken. Doet ze het meer als ze er gdruk is geweest of veel heeft gelopen?
sanna180 schreef: bedankt maar het is geen pup meer die uitslag krijgt het is een wat oudere hond de pup heeft nergens last van en alle honden die heb gehad die aten allemaal brokken en deden het er erg goed op zelfs een hond met een gevoelige maag dus ik denk dat de meningen verdeeld zijn over vers of brok groetjes van sanna xxxNou... hier zijn de meningen daar niet over verdeeld hoor
sanna180 schreef: vertel mij dan eens wat plassen in haar slaap alleen overdag te maken heeft met brokken ik ben erg benieuwdEen hond op brokken drinkt meer als een hond op vers. En wanneer een hond meer drinkt, urineert hij/zij ook meer.ik sta open voor alle sugesties groetjes van sanna xxx