Moderator: Lizzy
Truus schreef: Henna is een natuurlijk product en is niet schadelijk volgens mij. Het zal er op den duur wel uit gaan.KLopt, ik heb ook eens een hond in de henna gezet. Heeft verder een normale inwerktijd, maar het kleurtje slijt er vanzelf weer uit. Wat wel wil bevorderen is het gebruik van shampoo met fruitzuren, daar kunnen kleurtjes slecht tegen. Ik kan me niet voorstellen dat de hond de huidproblemen van de henna heeft, dat kan allicht ook een andere oorzaak hebben.
Wel een vreemd verhaal zeg.
Angelique schreef: KLopt, ik heb ook eens een hond in de henna gezet. Heeft verder een normale inwerktijd, maar het kleurtje slijt er vanzelf weer uit. Wat wel wil bevorderen is het gebruik van shampoo met fruitzuren, daar kunnen kleurtjes slecht tegen. Ik kan me niet voorstellen dat de hond de huidproblemen van de henna heeft, dat kan allicht ook een andere oorzaak hebben.Volgens mij is de henna ook op de huid gekomen en heeft het gewoon een mooi hennakleurtje
Truus schreef: Volgens mij is de henna ook op de huid gekomen en heeft het gewoon een mooi hennakleurtjeDat kan niet missen dat het op de huid is gekomen. De huid van mijn hennahond was toen donkerblauw![]()