Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Truus schreef: Voorlopig gaan we voor 3 tot 6 behandelingen en daarna kijken we wel. In ieder geval zijn we nu positief erover.
3 tot 6 keer! :o :o
Een goede fysio maakt in 1 a 2 behandelingen alles weer lekker los.
Mijn vriendin doet zelfs de zware gevallen in vaak 2 behandelingen volledig genezen.
Dit was oa Qyan en was een extreem geval volgens Rhonda.
Zij is dan ook wel uim 1,5 uur per behandeling bezg.
Door Nitus
Truus schreef: Nou... we weten wel zeker dat hij zich beter voelt Cathelijn ;D. Hij is niet meer te houden en wil nu alles inhalen lijkt wel. Net nog uitgelaten en hij huppelt, rolt bijna in de visvijver ::), wil weer voorop lopen en op een bankje in het park springen :-\
We zijn er wel blij mee, z'n ogen glimmen ook weer ;D
Hé, wat fijn Truus! :D Ik hoop dat het nu ook zo blijft ;)
Door Ine
Truus schreef: Ja dat kun je wel zeggen ;D ;D ;D. Maar nu moeten we hem afremmen want bepaalde dingen zijn nu nog niet goed.
Wat heerlijk om te lezen, dat het al zoveel beter gaat. :-*
Nu even doorzetten met wat niet mag en gedaan moet worden en wie weet zien we Timo weer heel snel op de Barfwandeling! ;)
Ik zit hier gewoon even mee te genieten! :-*
Door Truus
ine schreef: Wat heerlijk om te lezen, dat het al zoveel beter gaat. :-*
Nu even doorzetten met wat niet mag en gedaan moet worden en wie weet zien we Timo weer heel snel op de Barfwandeling! ;)
Ik zit hier gewoon even mee te genieten! :-*
Ja fijn he Ine ! We genieten ook enorm :-*
Door Truus
tieneke schreef: 3 tot 6 keer! :o :o
Mijn vriendin doet zelfs de zware gevallen in vaak 2 behandelingen volledig genezen.
Wie weet is het met 2 of 3 behandelingen ook klaar, als we nu al na 1 behandeling zoveel resultaat zien, zal het me niks verbazen. Het belangrijkste is, dat het al zoveel beter gaat toch? ???
Door Doedels
Truus schreef: Wie weet is het met 2 of 3 behandelingen ook klaar, als we nu al na 1 behandeling zoveel resultaat zien, zal het me niks verbazen. Het belangrijkste is, dat het al zoveel beter gaat toch? ???
Het gaat dus nog steeds zo goed als gisteren. Dat is een heel goed teken Truus :D
Door Ine
Truus schreef: Wie weet is het met 2 of 3 behandelingen ook klaar, als we nu al na 1 behandeling zoveel resultaat zien, zal het me niks verbazen. Het belangrijkste is, dat het al zoveel beter gaat toch? ???
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden! ;)
Door tieneke
Ja dat is goed nieuws Truus ;)
Ik bedoel hiermee te zeggen dat een beetje goede fysio Timo in een paar behandelingen van zijn vaste lijfje moet kunnen afhelpen dit volgens mijn vriendin.
Bij hele ernstige problemen kan het voorkomen dat de hond vaker behandeld moet worden,maar volgens mij valt Timo daar niet onder.
Kijk de volgende behandeling even aan en bespaar je onnodige kosten.
Een behandeling kost aardig wat weet ik uit ervaring ;)
Door qyan
tieneke schreef: Ja dat is goed nieuws Truus ;)
Ik bedoel hiermee te zeggen dat een beetje goede fysio Timo in een paar behandelingen van zijn vaste lijfje moet kunnen afhelpen dit volgens mijn vriendin.
Bij hele ernstige problemen kan het voorkomen dat de hond vaker behandeld moet worden,maar volgens mij valt Timo daar niet onder.
Kijk de volgende behandeling even aan en bespaar je onnodige kosten.
Een behandeling kost aardig wat weet ik uit ervaring ;)

Fysiotherapie valt wel mee qua prijs, althans, de fysio waar ik ooit met Qyan ben geweest rekende 25 euro per behandeling (niet dat fysio bij hem veel holp).
Ok, als je 6x moet is het weer een hoop, maar per keer viel het wel weer mee ;D
Door qyan
tieneke schreef: 3 tot 6 keer! :o :o
Fysio is meestal 6 behandelingen hoor ;)
Is toch iets anders dan een osteopatische behandeling.
Qyan moest bij een gewone dierfysio toen ook voor 6 behandelingen, alleen na de tweee behandeling nog steeds gee resultaat, dus toen zijn we niet meer gegaan (achteraf behandelde deze fysio ook de totaal verkeerde gebieden)
Qyan extreem.......ach wel nee ;D
Door Truus
qyan schreef: Fysiotherapie valt wel mee qua prijs, althans, de fysio waar ik ooit met Qyan ben geweest rekende 25 euro per behandeling (niet dat fysio bij hem veel holp).
Ok, als je 6x moet is het weer een hoop, maar per keer viel het wel weer mee ;D
Ja dat zijn wij ook kwijt ;). Na 1 keer zagen we al resultaat! Ik vind het niet duur als je het vergelijkt met een behandeling bij een D.A.
Door qyan
Truus schreef: Ja dat zijn wij ook kwijt ;). Na 1 keer zagen we al resultaat! Ik vind het niet duur als je het vergelijkt met een behandeling bij een D.A.
Nee, een dierenarts is duurder, althans, als je je naar huis laat sturen met hetgeen waar ze je graag mee naar huis willen sturen ;)
En fysio is meestal tussen de 2 en 6 behandelingen, soms is idd 1x al genoeg en soms moet je idd 6x.
Maar dan is het gespreid en valt het in weze nog mee, omdat de tijd tussen de behandelingen meestal langer wordt als 1 week
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door