Dus de frontline ligt er al wel maar kijkt werkeloos toe. Ook teken maar een enkele en daar heb ik een tekentang voor.
Moderator: Lizzy
conleeuw schreef: ff over scalibor shampooOp mijn verpakking staat o.a. 'Indicaties: ter bestrijding van vlooien en teken. Het voorkomt herbesmetting gedurende twee weken' Bij mij werkte het overigens ten minste 4 weken. Maar ik gebruik het niet meer.
Scalibor® Shampoo:
· Directe tekendodende en tekenwerende werking
· Vachtverzorgende bestanddelen zoals vitamine E
· Aangename frisse geur
· Werkt 2 weken
Dus klopt dan wel dat je hond nog vlooien kan hebben, waarschijnlijk geen teken dan![]()
Erna schreef: Aha!!! Daar is dus de boosdoener.........BIj Pleun zijn 2 vlooien gevonden terwijl wij hier eigenlijk nooit vlooien hebben. Ik vond het al zo raar.......Dan moet ze die bijna direct onderweg opgepakt hebben want ze kwam net uit bad
Maar Donna was hier natuurlijk zaterdagavond....Ik ga ook even kleedjes wassen. Grrr
Jolly schreef: In de winkel komen nu ook steeds meer mensen die iets anders willen dan frontline, omdat dat niet meer lijkt te werken bij hun hond.Maar wel raar dat de rest wel vlo vrij is met frontline en Donna niet, dit is ook zo met teken, ga ik naar het bos dan hebben die anderen niets en Donna heeft gewoon een teek.
Ik zelf denk dat de vlooien zo langzamerhand een beetje resistent zijn geworden tegen de frontline![]()