Moderator: Lizzy
Jojo schreef: Hmm, mag ik je waarschuwen voor die piepmat?! Op een ander forum had ook iemand zo'n ding gebruikt, met als resultaat dat de hond op de bank sprong, zich een ongeluk schrok, zich van de bank afhaastte en in die haast om weg te rennen (ook nog op een gladde vloer) zich ernstig blesseerdeja, hier zat ik dus ook aan te denken, dat Timo zich zo nog wel eens erger kan blesseren.Zoeits is dus in het geval van een herniapatient extra oppassen
![]()
Truus schreef: Vanmorgen is Harry met Timo naar de Fysiotherapeut geweest, zijn hele rug zit vast. Ze heeft het los gemaakt en met magnetische velden ook nog iets gedaanWat lekker voor Timo. Ik was er niet bij maar ga de volgende keer mee. Enfin.....vanmiddag liep hij vrolijk en vrij te dartelen in de wei
. Zou dat al zo snel kunnen werken?
Doedels schreef: Wat lekker voor TimoVoorlopig gaan we 1 keer in de week dus volgende week weer. Ja, we krijgen ook nog huiswerk mee. Ik ben benieuwd hoelang het werkt dan, het was wel mooi om dit te zienVolgens mij kan het idd zo snel werken. Maar het hoeft niet meteen lang te werken. Heb je een vervolgafspraak of was dat niet nodig? En hebben jullie huiswerk?
Truus schreef: Vanmorgen is Harry met Timo naar de Fysiotherapeut geweest, zijn hele rug zit vast. Ze heeft het los gemaakt en met magnetische velden ook nog iets gedaanGelukkig Truus. Ik was er niet bij maar ga de volgende keer mee. Enfin.....vanmiddag liep hij vrolijk en vrij te dartelen in de wei
. Zou dat al zo snel kunnen werken?
qyan schreef:Voorlopig gaan we voor 3 tot 6 behandelingen en daarna kijken we wel. In ieder geval zijn we nu positief erover.
Als het goed is, hoe vaker hij behandeld is, hoe minder snel hij terug kan vallen.
Cathelijn schreef: fijn zeg. Hij lijkt zich dan nu tenminste wat beter te voelenNou... we weten wel zeker dat hij zich beter voelt Cathelijn![]()
Cathelijn schreef: dus jullie huppelen nu vrolijk mee?Ja dat kun je wel zeggen![]()