Moderator: Lizzy
Truus schreef: Zeg je 1x daags een halve capsule en bij erge pijn 2x daags?Jep, zo doe ik het bij mijn teven ook. Nou ja, andere dosering dan he
Audrina schreef: Jep, zo doe ik het bij mijn teven ook. Nou ja, andere dosering dan heBedankt ! Ja, ze had het ook over duivelsklauw en bamboe .maar normaal 1 dosering per dag en bij erge pijn 2, maar wel met ca 12 uur ertussen en altijd na / tijdens het eten.
Ik geef er trouwens ook nog duivelsklauwcapsules bij.
Femke schreef: oh verderop in de topic lees ik dat Tannetje nog nooit problemen heeft gezien bij honden die het door het eten kregen.Ik schrik niet zo gauw hoor
misschien is die irritatie alleen als je het rechtstreeks in de bek strooit. Sorry als ik je aan het schrikken heb gemaakt![]()
Audrina schreef: Klopt, bamboe kan ook heilzaam werken bij gewrichtsproblemen. Ik zit nu op mijn werk, maar ik heb thuis zo'n gidsje met 80 kruiden van deze tijd ofzoiets en daar staat ook een stuk over bamboe in. Wil het vanmiddag wel even voor je opzoeken en overtypen als je dat wilt.Ik heb het gidsje ook meegenomen, moet het nog lezen maar bedankt voor je aanbod.
Truus schreef: Ik schrik niet zo gauw hoortannetje schrijft verderop in de topic dit: Salisprin is prima, is volgens mij van Vitelle, duivelsklauw (Harpagophytum) is meer specifiek voor gewrichten en bij groeipijnen minder van toepassing.![]()
. Dus je kan het wel openbreken?
Femke schreef: stuur Tannetje anders een PB, ik weet niet of het heel veel kwaad kan, als timo teveel salisprin binnen krijgt....dus daar durf ik je niet in te adviserenIs goed Femke in ieder geval bedankt
Femke schreef:Nee, het lijkt me beter om er mee te beginnen als er weer klachten zijn wat op een hernia wijst.
trouwens Truus was je ook begonnen met Herniavetsem?