Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lantsoght
#372388
ik heb bij Corinne lappen pens gekocht, vandaag deed ik er een stuk van ongeveer de grote van een handpalm af met bedoelin dit aan mijn pup eens te laten proeven. Hij gritste dat stuk uit mijn hand en hap slik en weg, zou dat nu kwaad kunnen. Mijn pup is nu bijna 3 maanden en eet Carnibest en soms eens een kippennekje. ???
Gebruikersavatar
Door Angelique
#372393
lantsoght schreef:
ik heb bij Corinne lappen pens gekocht, vandaag deed ik er een stuk van ongeveer de grote van een handpalm af met bedoelin dit aan mijn pup eens te laten proeven. Hij gritste dat stuk uit mijn hand en hap slik en weg, zou dat nu kwaad kunnen. Mijn pup is nu bijna 3 maanden en eet Carnibest en soms eens een kippennekje. ???
Nou, hij vond het in ieder geval lekker ;D. Als het echt te groot was komt het via dezelfde weg nog wel terug, zoniet, dan verteerd het gewoon.
Hier geef ik altijd veel te grote lappen, zouden ze er circa 800 gram van moeten eten, dan geef ik een lap van 1,5 kilo om een formaat te krijgen dat ze verplicht zijn om te scheuren. Ze eten dat dan ook niet in 1 keer op en wat overblijft wordt in de loop van de volgende dag wel door anderen opgegeten.
Door danielle1980
#372394
bij ons deden ze dat eerst ook, nu geef ik gewoon een halve pens, is te groot, ze laten dus een stuk liggen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door