Moeilijk hoor... doe wat je gevoel je ingeeft en kijk naar Max, veel sterkte en knuffels voor Max

Moderator: Lizzy
amber13 schreef: Vandaag lijkt Max toch weer verder opgeknapt, hij huppelt weer vrolijk rond buiten. Binnen slaapt hij wel bijna de hele tijd, z'n eetlust is prima en hij poept prima, mooi vast. Als ik hem vandaag weer zo zie, voel ik me bijna schuldig tegenover hem en schaam ik me, hij knokt keihard om beter te worden en wij zijn zo laf om er over te denken of het zo wel verder kan. Wanneer ik jullie dan nog weer zo over die Giardia hoor krijg ik toch wel weer een beetje hoop, zal het dan toch misschien dát zijn? Kunnen honden hiervan ook problemen in de keel krijgen, want dat heeft Max dus ook lijkt het volgens de da op.? Toen we de uitslag van het mestonderzoek kregen, werd er verteld dat erg geen enkele bacterie, parasiet, schimmel, worm etc. was gevonden, en ik las dat Giardia een eencellige parasiet is, dus hadden ze die dan niet moeten zien? Straks moet ik de da nog even bellen over hoe Max zich nu voelt, en dan zal ik hem toch nog eens voorleggen of het dit niet kan zijn, wat die röntgenfoto's er mee te maken hebben, vraag ik dan ook gelijk. Is Giardia trouwens ook in het bloed te ontdekken?Je hoeft je niet schuldig te voelen! In tegendeel zelfs. Je doet alles voor Max en je zou hem zelfs laten gaan als het niet anders kan! Dat is alleen maar een daad van liefde en je zegt nu zelf dat je zover nog niet bent. Maar je houdt dit wel in je achterhoofd en ik denk dat dit alleen maar goed is als je hond zo ziek is als Max. Nu hij vecht kun jij ook weer vechten natuurlijk, dus: