Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
danielle1980 schreef: ik heb 8 katten, hoezo?
gewoon, interesse...

ik probeer me er een voorstelling van te maken, al die dieren in huis...
Door danielle1980
Femke schreef: gewoon, interesse...

ik probeer me er een voorstelling van te maken, al die dieren in huis...
ow vandaar. :D
tja veel dieren in een eengezinswoning.
5 katten zijn trouwens buiten katten, dus die zijn er bijna alleen s nachts of als ze eten willen ::)
de 3 andere zijn van mij en komen nooit buiten :-\
die hebben heel de zolder samen met minx. ;)
Door jeanne
ik weeg ook niks
sjonnie eet smorgens kattencarnibest gemengd met hondencarnibest (anders eet ie het niet >:()
de ene dag eet ie meer dan de andere dag.
vandaag leek het wel of ie geen genoeg kon krijgen.
maarja, hij moet ook nog veel groeien ;)
Door avalon
jeanne schreef: ik weeg ook niks
sjonnie eet smorgens kattencarnibest gemengd met hondencarnibest (anders eet ie het niet >:()
de ene dag eet ie meer dan de andere dag.
vandaag leek het wel of ie geen genoeg kon krijgen.
maarja, hij moet ook nog veel groeien ;)
Nou zondag ochtend had hij de smaakanders ook goed te pakken ;D 4 hondenbakken, wat was hij aan t smullen zeg, hij leek wel uitgehongerd 8)
Door jeanne
avalon schreef: Nou zondag ochtend had hij de smaakanders ook goed te pakken ;D 4 hondenbakken, wat was hij aan t smullen zeg, hij leek wel uitgehongerd 8)
hij had die avond ervoor het sprookje gehoord van sneeuwwitje en begon heel hard te knorren toen ik vertelde dat sneeuwwitje van alle bordjes een hapje nam ;D
Door Mevroi Kruim
danielle1980 schreef: ik begin wel gewoon op 100 gram voor de kater en de rest 50 gram, ben al blij als ze t eten ::)
moet ik de katten van net een jaar nog iets meer geven dan de ouderen?
de ene is heel klein en weegt echt veel te licht nog lang geen 2 kilo. :-\

moet ik voor mn kat met blaasgruis nog iets extra's geven of zal t goed blijven gaan op alleen vlees?
Ik heb mijn katten speciaal op barf overgezet vanwege gruis. Dat was 4 jaar geleden, en nooit meer problemen. Dusse ... denkutniet ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door