Moderators: koekje, pearlsofpassion
Anneke V schreef: Dus ga ik nu stillaan beginnen met 3 dagen vers & brokken te geven ipv 2... Zo hoop ik het dan te kunnen opbouwen tot een volledige week zodat ze tenminste van die bliktroep afraken!!!!!!De aanhouder wint, Anneke. Zet 'm op! 8)
Ja, het zijn schatje, maar ze hebben een echte "attitude"![]()
![]()
![]()
sylvia schreef: Ipv van de bliktroep af, zou ik ze dan eerder van de brokken afhalen , de brokken brengen meer schade mee dan het blikvoer.Ja, maar voor droge brokken blijft onze kater zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen een hele dag & nacht als het moet, hij laat je geen seconde met rust tot ie zijn vieze brokkies heeft....
Katten zijn echte gewoonte dieren , ik denk dat daar vaak de moeilijkheid inzit bij katten, vandaar dat ze het op een gegeven moment als je het maar blijft aanbieden wel gaan eten.
Je hebt de eerste hindernis dus met succes genomen, nu de rest van het parcours nog![]()
Anneke V schreef: Ja, maar voor droge brokken blijft onze kater zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen een hele dag & nacht als het moet, hij laat je geen seconde met rust tot ie zijn vieze brokkies heeft....Katers![]()
![]()
Ik koop nu dan al merken die geen conserveringsmiddelen of kleur-/smaakstoffen bevatten in de hoop dat dit toch al iets beter is..........
![]()