Voeden jullie kittens anders dan jullie volwassen katten (ik zeg maar iets: meer vet voor meer energie ofzo?) of krijgen ze exact hetzelfde als jullie volwassen katten?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
sylvia schreef: Het is jammer dat je ze niet alvast mag halen, iedere dag dat ze eerder overgaan op vers eten is beter, zeker gezien hun slechte start.Ja, inderdaad
Nelly schreef: Mijn kitten, die sinds afgelopen zaterdag hier is, eet bibi, platgeslagen kippenekken, yoghurt(!) en hart en spiervlees. IK moet er nog op uit om kuikens te scoren, want m'n oude kuiken-adres is weg.Nelly, de Wico heeft ze!
ine schreef: Nelly, de Wico heeft ze!Heee, dank je wel Ine! Daar moet ik binnenkort toch weer heen voor penslappen en zo!![]()
sylvia schreef: Waarom geef je brokjes ?Vindt Tinker lekkerder dan Vers .............
Karin & Pyrs schreef: Vindt Tinker lekkerder dan Vers .............En je maakt je dan niet bezorgd dat hij er een 100% verhoogde kans op blaasgruis mee naar binnen zit te werken ? Zeker voor katers is het eten van brokken desastreus, tegenwoordig wordt het als normaal gevonden dat katers blaasproblemen krijgen maar dat is dus niet normaal.
Karin & Pyrs schreef: Vindt Tinker lekkerder dan Vers .............Nou, als ze Carnibest wel eet dan kon ze wat mij betreft mooi het huizenmuig krijgen, Tinker. Laten we wel wezen, brokken zijn voor de kat echt super maar dan ook super ongezond en veroorzaker van blaasgruis en nog belangrijker: kapotte nieren op jonge leeftijd.