Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Om 10.40 uur hebben we een afspraak voor Timo.
Ze vroeg "is het voor Mila, voor de enting?" Nee zei ik, voor Timo en legde het uit.
Dat wordt weer een verhaal ophangen waar ik helemaal geen zin in heb :-\. Ook gaan ze weer over brokken beginnen, dat weet ik nou al.
We gaan alleen voor ons ventje!
Hij heeft echt pijn en ontziet z'n rug enorm.
Jullie horen er nog van.
Door Truus
Lizzy schreef: Ik ben er direct mee begonnen. Zo snel ik kon. Direct bij de eerste symptomen.
En..hoeveel moet ik hem geven en...gaat dit samen met andere medicatie?
Door Lizzy
Truus schreef: En..hoeveel moet ik hem geven en...gaat dit samen met andere medicatie?
De dosering is 3 a 4 keer per dag 10 - 20 druppels. Ik zou aan die kleine 3 keer per dag 10 druppels geven. En ja hoor, dit kan samen met andere medicatie. Hoewel de homeopathische middelen niet meer zo goed werken wanneer er prednison gegeven zou worden.. Ik dacht ooit dat het helemaal zinloos was om hom. middelen te geven wanneer een patient prednison kreeg maar ik heb van Tannetje geleerd dat dit niet helemaal waar is. Ja, het werk minder goed maar het werkt wel. Dus, gewoon geven zou ik zeggen!
Door Truus
Bedankt voor jullie advies en medeleven :-*. Wat fijn dat er mensen met je meedenken , dan merk je dit weer exstra.
Timo heeft een Dexamethason injectie gekregen en pijnstillers.Het ventje heeft echt pijn, terwijl hij normaal een behoorlijke hoge pijngrens heeft Met Herniavetsum ga ik ook beginnen. Ik liet dit even ontvallen ;).De D.A. had er geen ervaring mee zei ze maar goed..ze vond het wel een goed idee.
Verder vond ze hem voor zijn leeftijd er heel goed uitzien, ik weer over versvlees maar daar ging ze niet op in.
Nu maar hopen dat Timo snel opknapt.
Laatst gewijzigd door Truus op vr 05 aug 2005, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Peet schreef: Sterkte met Timo, Truus. Ik hoop dat de med's en de hernia vetsem snel aanslaan :-*
Ja dat hoop ik ook Peet. Het is weer een aanslag op z'n weerstand :-\. Ik ga ook probiotica erbij geven om het maar weer wat op te krikken.
Het is niet anders :(
Door Francisca
Sterkte en een voorzichtige knuf voor Timo. :-*
Laatst gewijzigd door Francisca op vr 05 aug 2005, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door avalon
Gos Truus het zit je ook niet mee met je ventje he? Geef hem maar een lekker warme knuffel en ik hoop dat het snel weer allemaal in orde al zijn. :-* :-* :-*
Door Truus
avalon schreef: Gos Truus het zit je ook niet mee met je ventje he? Geef hem maar een lekker warme knuffel en ik hoop dat het snel weer allemaal in orde al zijn. :-* :-* :-*
Knuffeltjes zijn overgebracht en ook van alle anderen ;).
Door 202spots
Achgossietoch...zie 't nou pas Truus!! :-\
Hoop dat ie weer vlug de oude voeld!!
Meer knuffies voor 'm!! :-* :-*
Door Cathelijn
ik zit te duimen dat het allemaal aan gaat slaan Truus.

En knuffeltjes kan hij nooit genoeg krijgen, dus bij deze: eentje van mij en eentje van Jonas :-*
Door Truus
Lief van jullie :-* :-* :-*. Ook een knuffel voor Jonas terug Cathelijn!
Hij is zo gewent om op de bank te liggen en te slapen dus we ( eigenlijk Harry ;)) zijn er druk mee om hem steeds op te tillen.
Mila vindt het maar niks dat haar vriend niets doet en zit hem ofwel likjes te geven of uit te dagen.
We zullen maar zien hoe het morgen gaat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door