Laura2004 schreef:
Ja, ik geef al probiotica. Echinacea niet. Is dat ook goed?
En trouwens mijn probiotica is bijna op, kan je dit ook gewoon bij een drogist kopen of moet ik dat echt speciaal ergens bestellen?
ikzelf heb een tijdje pro solubre van de da gekocht,
het is niet goedkoop, maar die werkte wel heel erg goed.
ik zag daar betere resultaten dan met de andere probiotica's die ik gaf.
weet niet welke jij geeft?
in principe kun je bv in de tuinen of natuurwinkel en soms drogist wel probiotica kopen, maar vind ze niet allemaal even goed en sommige belachelijk duur.
dit staat erbij wat echinacea doet:
Nu gebruikt men het middel ter verhoging van de weerstand, bij griepachtige verschijnselen, verkoudheid en infectieziekten. Sommige fabrikanten noemen het ook het middel ter ondersteuning bij stress en problemen met slijmvliezen, huid en lymfeklieren.
ikzelf vind dat t in combi heel goed zn werk heeft gedaan.
mijn bull heeft geen huidproblemen meer, dr oren zijn goed, dr voetjes niet meer rood en dr ontlasting is super.
ook de pups met hun darmproblemen lijken het beter te doen nu ik ze de hogere dosis geef.
o ja na aanleiding wat lizzy zegt over hormonen, minx was schijnzwanger en echt ziek met de loopsheid, nu geef ik dus als ze loops is ook hoge dosis probiotica en echianea en ze heeft helemaal geen last, de afgelopen keer dus, weet dus niet of t toeval is geweest.