1 kg natuurmix
1 kg vleesmix
1 kg lammix
Wie wil ze hebben gratis en voor niks? Wel zelf op komen halen in Delft.
En ik weet eigenlijk niet of ik dit hier wel zo neer mag zetten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Audrina schreef:Ja hoor dat mag
En ik weet eigenlijk niet of ik dit hier wel zo neer mag zetten.![]()
Audrina schreef: Wegens overstap naar kleinere verpakkingen CB & barf heb ik 3 kilo rollen CB voor de kat over:Ik zou wel willen, graag zelfs, maar dan moet ik eerst vervoer regelen enzo. Dus als er iemand eerder kan, go your gang
1 kg natuurmix
1 kg vleesmix
1 kg lammix
Wie wil ze hebben gratis en voor niks? Wel zelf op komen halen in Delft.
En ik weet eigenlijk niet of ik dit hier wel zo neer mag zetten.![]()
Audrina schreef: Wegens overstap naar kleinere verpakkingen CB & barf heb ik 3 kilo rollen CB voor de kat over:Waarom versnij je die rollen dan niet en verpak je ze in kleinere porties.
Karin & Pyrs schreef: Waarom versnij je die rollen dan niet en verpak je ze in kleinere porties.Zou ik ook kunnen doen, maar dat vind ik teveel gedoe. Erg he?
Ik heb ook altijd de kg-verpakking en die portioneer ik ook in porties van 250 gram .......
Audrina schreef: Zou ik ook kunnen doen, maar dat vind ik teveel gedoe. Erg he?uuuuuuuuuuh JA !!![]()
Truus schreef: Ik leg het in koud water en na een uurtje is het goed makkelijker te zagen.Als je met een echte zaag zaagt niet hoor, want dan blijft het ontdooide vlees aan je blad hangen
sylvia schreef: Ik deed ze gewoon stijf bevroren even zagen, ook zo gebeurd.Ik ben te lui om naar de schuur te gaan om een zaag te pakken ............
Karin & Pyrs schreef: Ik ben te lui om naar de schuur te gaan om een zaag te pakken ............Ik heb de zaag tegenwoordig in de bijkeuken 8)
Vleesmessen in overvloed in de keukenla![]()
sylvia schreef: Ik heb de zaag tegenwoordig in de bijkeuken 8)Ik heb een vriendje die de boel voor me zaagt