Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Nitus schreef:
Bij Jagger is het ook 'ineens' ontstaan, hij begon erg af te vallen terwijl we hem steeds meer moesten gaan voeren, hij poepte heel vaak en dun. Het ergste was dat als hij gepoept had hij zich meteen omdraaide om zijn eigen poep weer op te willen eten :(.
Dus ook zonder enige aanleiding... hoe oud was jagger toen?
Kami ging van de ene op de andere dag aan de diarree, gelukkig at hij zijn eigen ontlasting niet op.

Wat erg van je hond die je met 14 maanden in hebt moeten laten slapen.

Kami staat nu bijna 2 weken op duck en ik heb het idee dat hij aangekomen is, dinsdag weer wegen, dan weet ik het zeker....
Tamaraaa schreef: Dus ook zonder enige aanleiding... hoe oud was jagger toen?
Jagger was toen het begonnen is denk ik 8 maanden (achteraf bekenen dus). Het begon bij hem met hevige diaree die wel overging maar daarna elke keer weer terug kwam. 2 maand ervoor had hij een Rabiës enting gehad en diverse antibiotica spuiten en tabletten vanwege een ontsteking aan zijn elleboog. Achteraf denk ik dat dat de oorzaak zou kunnen zijn, maar zeker weten doe je dat natuurlijk niet :-\.
Kami ging van de ene op de andere dag aan de diarree, gelukkig at hij zijn eigen ontlasting niet op.

Wat erg van je hond die je met 14 maanden in hebt moeten laten slapen.

Kami staat nu bijna 2 weken op duck en ik heb het idee dat hij aangekomen is, dinsdag weer wegen, dan weet ik het zeker....
Als je het idee hebt dat je hond er beter uitziet is al een heel goed begin, dan hoef je heus niet meteen de resultaten op de weegschaal te zien. ;)
Maar wat fijn dat Kami zo te zien al zo goed op Duck reageert :D.
Nitus schreef: Jagger was toen het begonnen is denk ik 8 maanden (achteraf bekenen dus). Het begon bij hem met hevige diaree die wel overging maar daarna elke keer weer terug kwam. 2 maand ervoor had hij een Rabiës enting gehad en diverse antibiotica spuiten en tabletten vanwege een ontsteking aan zijn elleboog. Achteraf denk ik dat dat de oorzaak zou kunnen zijn, maar zeker weten doe je dat natuurlijk niet :-\.Als je het idee hebt dat je hond er beter uitziet is al een heel goed begin, dan hoef je heus niet meteen de resultaten op de weegschaal te zien. ;)
Maar wat fijn dat Kami zo te zien al zo goed op Duck reageert :D.
Heb even na zitten denken, maar Kami heeft als pup zijnde een dubbele inenting gehad omdat mijn da de duitse enting niet kende. Dit heeft al schade aangericht, namelijk dat hij geen glazuur op zijn tanden heeft.
Wie weet heeft de EPI er dan ook wel mee te maken....
Kami is inmiddels ruim een kilo aangekomen in iets meer dan een week, we zien hem veranderen en hij heeft weer energie :)
Of, wacht, ho, herstel. Mijn kat Doris HAD het....op brokken... Heeft jarenlang op de enzympillen gestaan met matig resultaat. Haar poep bleef slap, maar het spoot er tenminste niet meer uit. Op vers was het helemaal over, ook zonder pillen.
Tamaraaa schreef: Heb even na zitten denken, maar Kami heeft als pup zijnde een dubbele inenting gehad omdat mijn da de duitse enting niet kende. Dit heeft al schade aangericht, namelijk dat hij geen glazuur op zijn tanden heeft.
Wie weet heeft de EPI er dan ook wel mee te maken....
Kami is inmiddels ruim een kilo aangekomen in iets meer dan een week, we zien hem veranderen en hij heeft weer energie :)
Die dubbele enting zou best de reden kunnen zijn, maar ja, zeker weten doe je het nooit voor 100%. Wel fijn dat Kami zo vooruit gaat! :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door