Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jinxy
Lupa schreef: gefeliciteerd!!!!
dus je geeft een rondje in de bar?
Jep! ;D
Als jullie een wandeling gaan maken op een zondag dat ik ook kan komen zal ik dat zeker doen! ;) ;D

Toen ik gisteren de DA stond te vertellen wat ik allemaal voor supplementen gaf dacht hij geloof ik ook dat ik wat veel gezopen had ofzo. ;D

Maar ja, blijkbaar heeft ´t wel geholpen, daar ging het om.

Nu nog de bloedaanmaak wat opkrikken, maar dat komt vanzelf wel goed, heb er nu weer alle vertrouwen in.
Door Audrina
Volgens mij sprong jij net zo'n gat in de lucht als ik van de week, toen de uitslag van de bloedtest bij 1 van mijn honden goed was. ;D

Goed nieuws hee, gefeliciteerd. :)
Door Jinxy
Audrina schreef: Volgens mij sprong jij net zo'n gat in de lucht als ik van de week, toen de uitslag van de bloedtest bij 1 van mijn honden goed was. ;D

Goed nieuws hee, gefeliciteerd. :)
Tja, vooral omdat me verteld was dat het waarschijnlijk niet over zou gaan. Ook wat je leest op internet is dat het vaak/meestal dodelijk is.
Maar ja,....

Komt ook omdat ik Jinx eigenlijk helemaal niet leuk vind
;)
Door Hitam
Wauw, geweldig! ben wel benieuwd wat de voedingsdeskundige gaat zeggen. Is dat Anton Beijnen?
Gefeliciteerd en een grote knuffel voor Jinx!
Door Jinxy
Hitam schreef: Wauw, geweldig! ben wel benieuwd wat de voedingsdeskundige gaat zeggen. Is dat Anton Beijnen?
Gefeliciteerd en een grote knuffel voor Jinx!
Ja. Anton Bijnen dat is ´m. :)
Knuffels krijgt ze !!

Ik had ze verteld dat ik in eerste instantie met jou had overlegd. En over dat vet/eiwit verhaal enzo.
Ook dat ik het niet eens was wat betreft het brokverhaal versus weerstand en bloedaanmaak. Kreeg ik geloof ik wel een beetje gelijk in.. ::) ;D

Enige wat ik heb getracht aan te passen is het fosfor gehalte, d.m.v. de pens (zie nieuw strijdplan Jinx).

Het was ze wel duidelijk dat ik me verdiept had. Onder het mom, dit verzin je niet zomaar.. ;D Misschien was hij in eerste instantie daarom zo terughoudend, dat ´ie dacht, oh jee die gaat maar wat doen...
Je bent in ieder geval nogmaals bedankt voor je adviezen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door