Moderator: Lizzy
toppa schreef: Die site heb ik inderdaad gelezen en daardoor ben ik nu ook hier terechtgekomen. Weten jullie misschien of het bezwaarlijk voor de hond is om ineens over te stappen of moet ik dat geleidelijk doen.In een keer overstappen gaat heel goed hoor, heb ik ook gedaan en ze hebben het prima gedaan.
toppa schreef: Bedankt Truus, ga morgen eerst bellen naar dat verkooppunt, want het was geen winkel maar een natuurarts met alleen een mobielnr. ?? Van Energique heb ik ook een adres gevonden en dat was weer een Trimsalon??Ben benieuwd.Succes ! Laat je nog weten hoe het gaat? En o ja, als je in een grote hoeveelheid in kunt kopen, dan is het goedkoper. Even naar vragen
toppa schreef: Bedankt Truus, ga morgen eerst bellen naar dat verkooppunt, want het was geen winkel maar een natuurarts met alleen een mobielnr. ?? Van Energique heb ik ook een adres gevonden en dat was weer een Trimsalon??Ben benieuwd.Ja, veel verkooppunten zijn dierenartsen, trimsalons of enthousiaste hondeneigenaren. Deze mensen halen het versvlees (compleet) op bij de fabrikant en verkopen het vanaf hun praktijk/adres. Energique en Duck kunnen ook nog wel eens bij de dierenwinkel gekocht worden, maar als je een Carnibest verkooppunt in de buurt hebt, dan zou ik daar voor gaan hoor! Lekker makkelijk! Wie weet kan die natuurarts je overigens nog wel verder helpen ook, met je hond want ook op natuurlijk gebied is nog veel te proberen met epilepsie! (ik denk aan homeopathie).
peerle schreef: ik zou hier toch even duidelijk willen maken dat kvv niet hetzelfde is als BARF. Ik weet niks van kvv, en heb het nog nooit gevoerd. Ik denk wel dat het geschikt is als overgangsmiddel, maar het is niet hetzelfde als BARF, dus het is volgens mij niet de bedoeling dit jarenlang te geven.