Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
Kruimel schreef: Tja, je moet er dan nog wel de Furminator bijkopen .... maar dan heb je ook een kale hond ;D ;D ;D
Dat van die stofzuiger vind ik trouwens een gouwe tip, de mensenföhn is eigenlijk veels te warm voor de arme hondjes. Gelijk proberen! ;D
Als je het neusje van de mensenfohn afhaalt en hem op een afstand houdt (de mijne blaast echt heel sterk) dan is hij gewoon lekker warm, niet te heet. Nou ja, de mijne iig :D
Door Jinxy
Kruimel schreef: Tja, je moet er dan nog wel de Furminator bijkopen .... maar dan heb je ook een kale hond ;D ;D ;D
Dat van die stofzuiger vind ik trouwens een gouwe tip, de mensenföhn is eigenlijk veels te warm voor de arme hondjes. Gelijk proberen! ;D
Anders doe ik haar gewoon met de epilady...
Hitam schreef: Ik denk ook dat het bij langharige honden meer voorkomt hoewel Rottweilers er ook vaak last van hebben.
Warm weer heeft zeker grote invloed, want in de zomer komt het ook vaker voor en zwemmen is ook een belangrijke factor.

Ik denk dat ontgiften belangrijk is om het te voorkomen.
Ja mijn rottweiler heeft er momenteel 1 :-[ dit hebben we nog nooit eerder gehad hier. Hij heeft zelfs niet eens gezwommen de afgelopen twee weken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door