Helen schreef: Dan zou ik ze dus korter willen hebben.ja dat zou ik ook wel willen

Moderator: Lizzy
Helen schreef: Ik zat net te denken. Ik vind dat nagels als de hond staat, niet op de grond horen te komen. Dan vind ik ze goed op lengte.Dan zijn ze i.d.d te lang, we hebben nog eens grondig een studie van de nagels gemaakt en morgen is het operatie nagelknippen....psssst, we hebben het nog maar niet gezegt.
Truus schreef: Dan zijn ze i.d.d te lang, we hebben nog eens grondig een studie van de nagels gemaakt en morgen is het operatie nagelknippen....psssst, we hebben het nog maar niet gezegt.Ik zou het voorlopig ook niet zeggen hoor... dan verpest je direct hun avond
Lizzy schreef: Ik zou het voorlopig ook niet zeggen hoor... dan verpest je direct hun avondGelukkig kunnen ze niet meelezen, anders had ik het volgende probleem!
avalon schreef: Als de nagels te lang zijn kan er zelfs een verkeerde stand van de voeten ontstaan. In gewone stand moet er minimaal een briefkaart onder kunnen. De nageltang moet de nagel geheel omsluiten om splijten te voorkomen. Een gespleten nagel is erg pijnlijk. Ik knip de nagels meestal gewoon gelijk met het zoolkussentje. Steeds een klein plakje eraf totdat ze de grond niet meer raken.Maar je moet toch knippen tot het leven ?
avalon schreef: Als je het leven goed ziet is dat het beste ja, maar waar je het leven niet ziet wordt het gokken. Vaak zit het ongeveer gelijk met het kussentje. Daarom zeg ik ook gewoon steeds een plakje eraf. Ik ga niet door tot tegen het leven (teminste niet bewust) dit is nl pijnlijk. (teminste zodra je wat bloed ziet bedoel ik met tegen het leven). Maar ja ik heb makkelijk praten he, ik heb altijd bloedstop bij de hand.Bedankt Renate
romila schreef: dat lipje kun je volgens mij achter het knip gedeelte schuiven zodat de nagel er nie verder door kan steken...als je begrijpt wat ik bedoel...Mmmm ik ga eens kijken, zou kunnen hoor. Die schroef staat in verbinding met dat lipje . Op de gebruiksaanwijzer staat het niet maar...bedankt![]()
Nitus schreef: Bij Gitte werkt 't andersomPuk ook...., haar nagels zijn heel lang OMdat ze verkeerd op haar poten staat. Maar ze zijn zojuist geknipt door de trimster... scheelt ons weer een worstelpartij
![]()
.