Toen ik ben begonnen met de Lam en rijst heb ik Max geen brood of snacks tussendoor gegeven, omdat ik zelf ook al het idee had dat het dan weinig helpt, alleen dus zuivel erbij (yoghurt, karnemelk en kwark). Buiten loopt hij eigenlijk nooit te eten (dat doet Tara wel voor twee

). Op dit moment is de ontlasting weer goed, gelukkig, en het is ook niet meer zo vreemd geel. Zelf heb ik ook wel gedacht aan weer een ander merk vlees te proberen, maar ik ben eigenlijk ontzettend bang dat het dan weer mis gaat, en het probleem manifesteerd zich op het moment dat hij weer vlees krijgt. Ik heb z'n hele medische dossier gekregen van de da, en het valt gelijk op dat de extreme diarree is begonnen, toen ik over ging op vers (en hier baal ik ongeloóófelijk van, want na een paar dagen op BP werd me al snel duidelijk wat voor troep brokken zijn) Eerlijk gezegt ben ik bang dat Max gewoon niet tegen vers kan op de een of andere manier, van Lizzy had ik begrepen dat dit heel soms voor komt. Tara doet het prima op vers, en die krijgt nooit meer anders, en alle honden die ik hierna krijg, gaan ook allemaal van kleins af aan gelijk op vers, en in familie en vriendenkring ben ik inmiddels druk bezig met de pro vers campagne 8), maar voor Max krijg ik echt m'n twijfels, omdat ik bij hem geen enkele verbetering merk, de epileptische aanvallen zijn niet minder geworden, eerder meer, z'n vacht is dof en springerig, en met de rest van de gezondheid kreeg hij ook weer meer problemen. Het enige voordeel was, dat hij er in smulde, een geweldig gezicht! Eindelijk weer een beetje enthousiastme voor het eten, dit was namelijk lange tijd ver te zoeken, en daar ben ik erg blij om. Nu heb ik begrepen dat er ook natuurlijk blikvoer te krijgen is, dus nu is mijn vraag een beetje: Wie kent dit, en wat vinden jullie ervan? Nou weet ik natuurlijk, dat het nooit zo gezond is als vers, maar er word toch altijd gezegt dat je moet kijken waar je hond het het beste op doet, en dat ik helaas (dat meen ik echt, baal, baal,) moet ik tot de conclusie komen dat dit het Bonzo blikvoer was, dit ging er ook altijd met redelijk veel smaak in (niet zo enthousiast als vlees, maar goed) en hij zat mooi in z'n vacht en had geen problemen met z'n darmen. Wat zouden jullie doen?