Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
Nou, van mij mag ze wel blaffen, IK stoor me er niet aan, maar als je bedenkt dat ik...eeh...ff tellen, een stuk of 20 buren aan alle kanten heb (en we horen elkaar al bij elke scheet), dan kan je je indenken dat het niet handig is als ze de hele dag blaft...

Ik heb de dosis nu verhoogd, geef haar om het uur een beetje, maar moet zeggen dat ze er nog niet echt op reageert, ze is nog steeds even "actief" als altijd :-\
Wat ik me nou afvroeg, ik heb die "Rescue" spray gekregen, maar wanneer moet ik die nou geven?? Er werd gezegd dat ik dat pas moest doen om 12 uur, maar kan het kwaad om het vaker te doen?
Door Hitam
Hoi Geer, niets bij Tannetje persoonlijk gekocht, die zit lekker thuis vakantie te vieren!
De doseringen weet je inmiddels. De Puur Knal bevat homeopathische middelen, dat kan even (een paar dagen) duren voordat het werkt. De Rustcompositum is een kruidenmiddel, dat werkt vrij direct, en die kun je ook rustig hoger doseren als je dat nodig vindt.
En als Saar nu al echt bang is mag je ook met de Rescue beginnen. Je kunt dan het beste een flesje maken met bronwater en daarin zes druppels Rescue, goed schudden, 100x of een minuut, en dan elk uur 4 druppels geven.
Door geer
Haaa Tannetje...ik bedoelde natuurlijk "bij de toko van Tannetje" ;D
Die Rescue is een spray, moet ik dat dan ook nog verdunnen?? Of kan ik dat gewoon in d'r bek spuiten???
Door geer
Is gepiept en 't werkt als een tiet... Ze blaft een stuk minder en ik heb zelfs kunnen gourmetten zonder dat ze zat te schooien ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door