Ze eten het met smaak op, dus het blikvoer kan de kliko in

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Jojo schreef: Euh, wat eten ze nu dan precies? Energique?ja zo ben ik ook al een jaar aan het klojooën met de katten. Eindelijk wilden ze iets gezonders (CB kip en rijst) maar de laatste keer heb ik 100 kg natuur gehaald en dat moesten ze weer niet
En dan gewoon de honden-versie?! Of hebben zij ook een kattenversie?
Ik wou dat die poezedames hier eens iets gezonds wouden eten![]()
Nelly schreef: Die kleine rooie van mij eet ook voornamelijk kvv en eendagskuikens, maar ik vind wel dat hij er agressief van wordt hoorZie je nou wel ! Het bewijsNa het eten scheurt hij door het huis als een tornado, valt mij en de honden aan, vernielt de planten en krabt het bankstel kapot. Ik ben tegenwoordig voortdurend in gezelschap van een plantenspuit
![]()
Femke schreef: ja zo ben ik ook al een jaar aan het klojooën met de katten. Eindelijk wilden ze iets gezonders (CB kip en rijst) maar de laatste keer heb ik 100 kg natuur gehaald en dat moesten ze weer nietoh, dat is hier precies andersom met SJonnie, die blieft geen pure kattencarnibest, daar moet ik natuurvoer van de honden onder mengen en dat eet ze eerst de grote stukken vlees eruit
Ik weet wel waar mijn katten gevoelig voor zijn: ze willen geen stukjes waar ze lang op moeten kauwen, ze hebben het liefst kip en het liefst zo fijn mogelijk gemalen. Oftewel: ze willen hun eten zo naar binnen kunnen schuiven, zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen![]()