Hoelang kan zo iets duren? We hebben besloten dat we Sophie gaan laten 'helpen', maar wel pas als ze weer helemaal de oude is qua hormonen. Ik vind het nu wel erg lang duren en zelf lijkt ze er ook last van te hebben...
Moderator: Lizzy
Laura2004 schreef: Ziggy is 15 april loops geworden en ze is volgens mij nu nog steeds schijnzwanger. Ze heeft ook nog steeds heel erge hangtieten en een hele dikke muts en ik vind het eigenlijk een beetje te lang duren.Nina is op Koninginnedag (makkelijk onthouden!) loops geworden en lijkt nu ook nog steeds schijnzwanger. We hopen dat het binnenkort over is want ze is zoooo zielig.
Ellen Els en Nina schreef: Nina is op Koninginnedag (makkelijk onthouden!) loops geworden en lijkt nu ook nog steeds schijnzwanger. We hopen dat het binnenkort over is want ze is zoooo zielig.Ik vind het heel erg vervelend voor jullie, maar ik ben wel heel blij te horen dat Ziggy niet de enige is bij wie het zo lang duurt. Ik maak me iedere keer toch zorgen, want het is de eerste keer dat ik een intacte teef heb en ik weet dus helemaal niet hoe het allemaal in zijn werk gaat. Nou sterkte ermee!![]()
Hitam schreef: Ik houd aan: tot twee maanden na het einde van de loopsheid.nou, dan is Bes er inmiddels dik overheen!
Bij sommige honden blijft alles een beetje hangen en dat wordt erger met elke loopsheid.
Truus schreef: Dit versterkt het zeer zeker Jeanne. Ik zou dit toch gaan beperken. Wij kregen ooit een cavia en ons teefje had dat toen ook.hoe beperken???
Truus schreef: Verzin maar ietstja, hebben ze door ook een kattenafdeling, hihi.![]()
. In ieder geval zo, dat Jonnie niet konstant als pupje gezien wordt.
Iets voor het hondengedragsforum misschien?
jeanne schreef: tja, hebben ze door ook een kattenafdeling, hihi.Het gaat toch om hondengedrag ? En...wat je er aan moet doen?
Bes en Sjonnie liggen inmiddels weer bij elkaar te smoezen, die twee hebben elkaar duidelijk gemist.