Whisky (mijn westie) heeft bij een paar tandjes tandsteen, hij eet meestal bibi en vers, botten etc.
Nu las ik ergens dat Lizzy een tandkrabber gebruikt, mijn vraag is hoe kom ik aan zo'n tandkrabber ?
Moderator: Lizzy
Doedels schreef: Tandenkrabbers zijn te koop bij bedrijven die ook timmersbenodigdheden verkopen.dan kun je het tandsteen er zo af timmeren
Kruimel schreef: Maar het kan ook een idnividueel verschil zijn. Tandsteenvorming heeft ook met de samenstelling van het speeksel te maken, en dat is per individu verschillend.ja dat klopt ook nog, Sunday heeft 5 jaar brokken gegeten en die had (en heeft) nergens last van en Loebas heeft anderhalf jaar brokken gegeten, en die heeft bergen
Ik heb bv nooit tandsteen, en hubbie hopen.
Kruimel schreef: Maar het kan ook een idnividueel verschil zijn. Tandsteenvorming heeft ook met de samenstelling van het speeksel te maken, en dat is per individu verschillend.Yep!! Mensen hebben overigens wel de pech dat als ze totaaaaal geen last van tandsteen hebben, ze vaak wel vaker last hebben van gaatjes (vanwege de inwerking van zuren op het glazuur).
Ik heb bv nooit tandsteen, en hubbie hopen.
Lizzy schreef: Yep!! Mensen hebben overigens wel de pech dat als ze totaaaaal geen last van tandsteen hebben, ze vaak wel vaker last hebben van gaatjes (vanwege de inwerking van zuren op het glazuur).Klopt
Femke schreef: dan kun je het tandsteen er zo af timmerenOk tRimmersbenodigdheden
Ik vind het wel eng, zo'n haakje. Is er geen kans dat je uitschiet?![]()