Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Birgit
Och wat verdrietig allemaal !

Heel veel sterkte en een knuffel voor Ashley.
Door diana
ohh wat vreselijk
hoe is het nu?
ik hoop dan toch maar dat de natuur zelf heeft beslist hoe triest ook
ik heb het nog nooit meegemaakt maar ik denk dat je zelf wel aan voeld wanneer het tijd is
Door Lind@
Jeetje Nelly, ik lees dit nu pas......wat moeilijk, wat vreselijk.....Ik wens je heel, heel erg veel sterkte :'(
Door Ivonne
oh wat erg... en ik kan je helemaal niets adviseren want ik heb hier geen ervaring mee.

Doe wat je hart je ingeeft!
Door margreet
Lieve nelly,inderdaad weet alleen JIJ wanneer het tijd is voor hem,ik wens je veel sterkte :-* :-* :-*
Door Truus
En Nelly laat ook niets meer horen, ik hoop dat ze gauw weer hier komt :-\
Door Ine
Heb vandaag Ashley gezien :-*
Hij heeft nog steeds die lieve trouwe blik, zonder echt iets vreemds. Hij is alleen totaal zijn balans kwijt en loopt als dronkenman.
Vandaag was hij goed bij en verdomde het om op te foto te gaan, maar ik heb er een paar, moet die alleen nog op de pc zien te krijgen (nieuw toestel :-X)
Volgens Nelly en mij heeft hij een kleine hersenbloeding gehad en is hij daardoor even de weg kwijt geweest, maar heeft hij dus nu andere uitvalsverschinselen.

Ashley is altijd een echte lieve Herder geweest, zorgde goed voor de roedel, maar hij is nu bijna op, dat is duidelijk, héél duidelijk, alleen zijn ogen, zijn blik, die laten je nog steeds twijfelen.
Nelly, je weet het, ik ben er als je me nodig hebt! Sterkte de komende dagen, vooral dinsdag! :-* :-* :-*
Door Peet
Van de ene senior aan de andere:
Sterkte Maat!!

En jij natuurlijk ook Nelly.......heel veel sterkte en een :-* voor je makker.....
Door Hitam
Dit is een beslissing die je alleen zelf kunt nemen. En het is de moeilijkste beslissing. Vetrouw op je gevoel!
Heel veel sterkte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door