Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Hallo, daar ben ik weer. Ik heb haar al jullie knuffels doorgegeven.
Ik ging net weer bij haar kijken (steeds om het kwartier) en toen ik haar kussen en handdoek die over haar heen lag (ze voelde nogal koud aan) goed wilde leggen voelde ik dat alles nat was. Ze heeft dus haar plas laten lopen; zo zielig.....
Opeens stond ze op en liep kwispelend naar de slaapkamer van mijn zoontje die daar ligt te slapen. Inmiddels is Lothar uitgelaten, Aagje gegeten en geplast en slaapt nu in de bench, de wasmachine draait en heeft zelfs Josie buiten een plasje gedaan!!!! Nu ligt ze lekker beneden op de bank. Ik ben blij dat ze weer een beetje bij is, wat heeft dat lang geduurd vanaf vanmiddag 15.00, tot nu 22.00!!
Het gaat heel goed met Josie. Ze heeft lekker bij ons op de slaapkamer geslapen en vanmorgen stond ze uit zichzelf op.
Ze heeft buiten geplast en zelfs een stukje gelopen. Een lekkere bak Carnibest gegeten en heel veel gedronken en haar anitbioticaatje op. Nu ligt ze lekker beneden op de bank.
Toen ik haar gisteren zag dacht ik; dat komt nooit meer goed. Ze was pas om 22.00 weer bij, en dat vanaf 15.00 's middags.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door