Moderator: Lizzy
Helen schreef: We hebben net de eerste DA gebeld waar we naar toe waren gegaan. En eigenlijk nam hij zijn oorspronkelijk diagnose voor een flink deel terug, voordat we ook maar iets gezegd hadden....Gelukkig had hij zelf alles uitgetekend tijdens het consult en heb ik tijdens het telefoongesprek alles opgeschreven, anders gingen we nog aan onszelf twijfelen..... Opeens was het heeeel misschien super mogelijk verdacht van lpc....Maar nog volleeeeedig onduidelijk....Dat was dus absoluut niet wat er eerst gezegd is.....Maar goed. Verder blijkt er veel haat en nijd te zijn in de orthopedie wereld (ik wijd er maar niet op i-net over uit, niet zo netjes, maar je kan aannemen dat we wat geroddel hebben gehoord). Het is maar goed dat we een CT-scan hebben laten nemen, want ik betwijfel of hij anders de diagnose ed-vrij had geloofd, laten we het daarop houden.Zodra er concurentie is is er ook haat en nijd. Jammer maar helaas, het zij zo.
Maar goed, verder was hij heel erg vriendelijk en ook blij dat Kuma "slechts" groeipijnen heeft en hij heeft ook zijn diagnose in de compu veranderd, wat inhoud dat we het consult bij hem van de verzekering terug kunnen vragen. Zo, einde verhaal!!!
Helen schreef:Juist, ja. Op naar de volgende fase. Genieten dus
Precies!!! Daarom stond er bij mijn vorige berichtje ook, einde verhaal!!! Dat is het wat mij betreft ook echt. Het was een hele nare ervaring, dit hele gedoe, maar het is nu voorbij en klaar!!
Helen schreef: De uitslag is binnen en ze is helemaal ED VRIJJJJJJJJJJJJJJJJJJ. Ze heeft de meest perfecte ellebogen van de hele wereld. Absoluut geen afwijkingen te zien!!!!!!!!!!!!!!! Het zijn groeipijnen!!!!!!!!!!!!Hey !!! Super !!! wat een opluchting zeg, gefeliciteerd
De eeste DA die ernaar gekeken heeft dhr. SS zat er volledig naast!!!!!!!!!!!!
Ine, je biertje komt eraan hoor!!!!!! Nog iemand zin in een drankje?
Helen schreef: De uitslag is binnen en ze is helemaal ED VRIJJJJJJJJJJJJJJJJJJ. Ze heeft de meest perfecte ellebogen van de hele wereld. Absoluut geen afwijkingen te zien!!!!!!!!!!!!!!! Het zijn groeipijnen!!!!!!!!!!!!Wat heerlijk om te horen en wat een opluchting
De eeste DA die ernaar gekeken heeft dhr. SS zat er volledig naast!!!!!!!!!!!!
Ine, je biertje komt eraan hoor!!!!!! Nog iemand zin in een drankje?
Helen schreef: Precies, Kuma is nu heerlijk aan het genieten!!!!!!!!!Lekker wandelen, spelen, trainen, het huis vies maken, gewoon genieten!!!!!!!! Zoals het hoort!!!Heerlijk!!!