Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mir@nd@
Ik wilde even via deze weg iedereen super bedanken voor jullie goede tips en adviezen. Ik ben ondertussen in Leunen geweest en Sammy eet ondertussen Carnibest Light in combinatie met homeopatische druppels (voor zijn maag en darmflora en tegen spasmen) en hij gaat echt met sprongen vooruit. Hij is een stuk levendiger en vrolijker en houd zijn eten aardig goed binnen nu. Alleen nog last van slijm, maar dat is de volgende stap. Ingrid had heel snel door wat er met hem aan de hand was en heeft de zaak heel goed opgepakt. Dus een beter kerstcadeau kon er voor mij dit jaar niet komen. Nogmaals bedankt.

Miranda
Door tieneke
Hoi Miranda,wat super dat het na 3 jaar zo vreselijk de goede kant opgaat!
Heb geduld met alles,het duurt enige tijd voor jouw hondje alle giftige stoffen kwijt is van de brokken.
Ik kan mij voorstellen dat je een hele leuke kerst hebt gehad als je hem zo vooruitziet ziet gaan ;) :D
Door Lizzy
Wauw Miranda, SUPER! Wie is Ingrid trouwens? Een homeopathisch dierenarts ofzo? Nou, in ieder geval: gefeliciteerd hoor! Ik vind het echt goed van je!
Groetjes, Lizzy
Door Lupa
wat goed Miranda!!!!
Maar wat heeft Ingrid dan ontdekt?en wat voor druppeltjes geefje?
Door ine
Lizzy schreef: Wauw Miranda, SUPER! Wie is Ingrid trouwens? Een homeopathisch dierenarts ofzo? Nou, in ieder geval: gefeliciteerd hoor! Ik vind het echt goed van je!
Groetjes, Lizzy
http://www.victus.nl
Ingrid heeft cursussen bij Tannetje gedaan!
Door Eidos
Wat fijn miranda dat het zo goed gaat met je woefie!!! Kan me voorstellen dat dat een geweldig kerstcadeau voor je is !!
Door Mir@nd@
jeanne schreef: En wat was het nu precies?
Wat voor een druppels heb je gekregen?
Hoi Jeanne,
Ze heeft me Gastri-Cure en Neuro-Cure gegeven van VSM. Hij vind vooral die Gastri-Cure erg vies, want er zit nogal veel alcohol in. Maar zijn eten houd hij nu binnen. Da's het belangrijkste. De Neuro is meer tegen de spasmen die ervoor zorgen dat het eten omhoog komt en ook die helpen dus goed. Heb alleen de pech dat mijnheer het verse vlees niet zo lekker vind. Is een redelijke vechtpartij voordat hij zijn bakje leeg eet. En als ik het niet "voer" eet ie dus gewoon helemaal niet. Dagenlang. Rocky vind het wel heerlijk, dus ik moet de bak op een gegeven moment weg zetten, anders peuzelt die 2 bakjes leeg ;)
Door Mir@nd@
Lupa schreef: wat goed Miranda!!!!
Maar wat heeft Ingrid dan ontdekt?en wat voor druppeltjes geefje?
Volgens Ingrid was zijn maag en darmflora helemaal van de waps en daar heb ik dus Gastri-Cure voor gekregen. En voor het opbraken (spasmen) Neuro Cure van VSM.
Door jeanne
Mir@nd@ schreef:

Hoi Jeanne,
Ze heeft me Gastri-Cure en Neuro-Cure gegeven van VSM. Hij vind vooral die Gastri-Cure erg vies, want er zit nogal veel alcohol in. Maar zijn eten houd hij nu binnen. Da's het belangrijkste. De Neuro is meer tegen de spasmen die ervoor zorgen dat het eten omhoog komt en ook die helpen dus goed. Heb alleen de pech dat mijnheer het verse vlees niet zo lekker vind. Is een redelijke vechtpartij voordat hij zijn bakje leeg eet. En als ik het niet "voer" eet ie dus gewoon helemaal niet. Dagenlang. Rocky vind het wel heerlijk, dus ik moet de bak op een gegeven moment weg zetten, anders peuzelt die 2 bakjes leeg ;)
Fijn, dat het nu weer goed gaat. :)
Ik zou, als ik jou was, Sammy niet meer met de hand voeren. Sammy is een heel slim hondje zo te lezen ;D. Als hij het echt niet lustte at ie het ook niet uit je hand!
Maar ik snap het wel een beetje hoor, je wilt natuurlijk dat je lieveling wel goed eet ;) Hij verhongert echt niet hoor.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door