[quote="avalon"]
[quote="Semr@"]
Het klopt inderdaad, ik ben ook niet vies van wat ook van onze honden, maar als de buurhond per ongeluk in mijn gezicht likt vind ik dit wel vies. En de poep oprapen met een plasticzakje vind ik ook niet vies een beetje genant misschien als er iemand aankomt. Maar aan de andere kant wil diegene vast ook niet met zijn schoen in de drol van mijn hond staan denk ik dan maar weer.
Er kwam een poos geleden nog een man heel kwaad zijn huis uitgerend. Ik moest weg gaan met mijn honden van het gras, anders belde hij de politie, terwijl ze alleen maar snuffelden en niet eens plaste of poepte. Ik blij dat ik net een lekkere drol opgeraapt had, heb ik dat zakje maar even onder zijn neus gehouden. Nou hij bleef excusses aanbieden. Heel grappig.
[/quote]
Zo raapte ik in het donker een drol van mijn hond op toen riep ineens iemand vanuit een stilstaande auto "lekker warm he" Toen riep ik terrug "ja hoor ook ff voelen"

(ik schrok me een ongeluk omdat ik hem niet gezien had).
[/quote]
Lupa neemt altijd wat naar buiten mee als ze even naar de wc gaat,die ene keer naam ze een schoen mee, ik liet dat gewoon toe, het was donker, ze moest poepen en ze liet dus even de schoen los, niks aan de hand toch? lekker gepoept en schoen weer in de bek, naar huis toe en pak de schoen van haar bek en wat zit erin??? haar drol